16 Eylül 2015 Çarşamba

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #84

Yaz bitti, Marmaris fotoğraflarım bitmedi. Zaten yaz hiç bitmesin isteyenlerdenim. Keşke bitmeyen tatil yapsalar :)
Seyir Cafe'den İçmeler manzarası

Kuzumla Marmaris'in tek AVMsi Blue Port'a gittik. Nedense çok seviyor orayı :) Sonra da hemen arkasındaki sahile gittik. Uzunyalı sahili burası.

İskele gördük. Minik rehberim önden önden gidiyor.

Poz verelim :)

Deniz miss gibi.

Burası da Halk Plajı

1. Sevdacım biz de yeni geldik. Sedir Adası'nı gördün mü, Marmaris civarında nihayet kum olan bir plaj bulduk:) İçmeler çok taşlık ama Uzunyalıyı bilmiyorum, halk plajına da gitmedim, ben hep koylarda yüzdüm. Şimdi çocuk olunca Side gibi deniz arıyorum sürekli. Nasıl taş durumu, tavsiye eder misin?

1. Sedir Adası civarı çok güzel, çok uzun zaman önce gitmiştim. Akyaka'da güzel. Halk Plajında ben de hiç girmedim denize de eski evimiz Uzunyalı tarafındaydı, oradan girerdik kumludur temizdir. Ama son 3-4 senedir İçmeler girişinde Seyir Cafe'yi geçtikten sonra ilk sola dönüşte plajlar var. Çok meşhur Nirvana Beach'e de oradan gidiliyor hatta. O yoldan indiğinde karşına çıkan ilk plaj Palmiye Beach. Bir Side gibi ince kum değil ama kumlu yine de, orayı çok sevdim ve yakın yere gideceksem oraya gidiyorum. Hala oralardaysan bir bak istersen. Eğer uzaklaşabilirim az biraz dersen Datça Palamutbükü ve Aktur'da güzeldir.

2. Büklerin hepsini gezdim biliyorum Sevdacım, artık döndük bu sene bitti, seneye inşallah.

2. Marmaris'e gitmedim, ama gitmedim demem çok sıkı takip ettim yarı gitmiş sayılırım bende.:)

1. Marmaris'i sevmeyenlere veya tatil için aklına Marmaris gelmeyenlere Marmaris'i sevdirdim ben :)

3. denizi şimdiden özledim :-)))

1. En son geçen hafta girdim ama doyamadım tabi. Ben de özledim :)

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)