14 Eylül 2015 Pazartesi

Avon Decadence Oje

Avon Decadence Ojeyi görür görmez çok beğenmiştim ama bir türlü kullanmaya sıra gelmedi. Uzun bir zaman sonra bu muhteşem rengi ojelerimin arasında görünce hemen denemeye karar verdim. Fotoğraflarımda gerçek rengini yansıtamadım, özellikle şişede duruşu muhteşem. 

Avon Decadence Oje opak bir mor taban içerisinde mor, mavi ,kırmızı ışıltılar barındırıyor. Sürümü biraz zor. Ayrıca sürdükten sonra tırnaklarımda baloncuklar oluştu. Tırnak etlerine bulaşınca kolay kolay temizlenemeyen ojelerden.
Tırnaklarımda 2 kat uygulanmış hali var. Kuruması biraz yavaş. Bu yüzden biraz da dikkatsiz ve sabırsızsanız -benim gibi- bozulmaya müsait. Yine de rengi öyle güzel ki bıkana kadar kullanmaya devam edeceğim ojelerden.
İlk kullandığım Avon ojem. Halen satışta olup olmadığını bilemiyorum maalesef.

4 yorum:

  1. Bu rengi çok severim bende.Kataloglara bir gelir bir giderdi.Hala var mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de şişesinde çok beğenerek almıştım. Uzun zamandır Avon katalogu da karıştırmadım, hala var mı bilemedim şimdi.

      Sil
  2. ne güzel bir renkmiş tam sonbaharlık :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın sürdüm aslında ama evet tam sonbaharlık :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)