22 Ağustos 2015 Cumartesi

Skin 79 Sue Hydrating Water

Yoğun nemlendirme ve ferahlık verme vaadi olan Skin 79 Sue Hydrating Water 2 boy, 35ml. ve 150ml. 35 ml. çanta da taşımak için ideal ama 150 ml. de daha ekonomik. Şeffaf mavi ve kıvrımlı güzel bir ambalajı var. Pompalı sistemde, ürünün kendisi renksiz.  Hassas ciltler için yatıştırıcı etkisinin çok yüksek olduğu da vaatleri arasında. Kullanımı termal su spreyleri gibi, temiz cilde 20-30 cm uzaktan püskürtüyoruz. Ben iyice emilmesi için ellerimle tampon hareketler yapıyorum sonrasında. 

Tonik olarak da kullanılabiliyor ama ben bu aşamada kullanmadım. Özellikle plaj çantamda her gün bana eşlik etti. Tatilde bol bol kullandım. Bronzlaştıktan sonra gerginleşen cildimi rahatlatmak amacı kullandım daha çok. İlk sıkıldığında biraz yapış yapış oluyor, kurudukça geçiyor ama. Ben karma cildimde yağlanma, sivilcelenme gibi bir durum yaşamadım ama bence normal ve kuru ciltlere daha uygun. Ayrıca çiçeksi ve çok yoğun olduğunu düşündüğüm bir kokusu var ve bu beni rahatsız etti.
Bende ki küçük boyu, kutusu olmadığı ve üzerinde herhangi bir içerik bilgisi olmaması nedeni ile içerik paylaşamıyorum. Ama içeriğinde paraben olduğuna dair bir yorum okumuştum. Faydalı bileşenler içerse de parfüm ve paraben içeriği insanı düşündürüyor.
Bu nemlendirici su cilde bol miktarda nem sağlar, nem bariyerini oluşturur. Temizleme sonrası tonik yerine kullanılabilir. Hassas ciltler için yatıştırıcı etki yapar. Alp dağlarından kaynak suyu, keltik suyu, buzul suyu ve Almanya'nın dünyaca ünlü iyileştirici şifalı Nordenau suyu içerir.
Skin 79'un bu ürünle ilgili vaatleri de bu şekilde.
35 ml fiyatı 15 TL ve 150 ml fiyatı 46 TL. 

6 yorum:

  1. O zaman bunu yerine gider termal su alırız, en azından içeriği iyi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım, en güzeli termal sular.

      Sil
  2. böyle ürünlere bayılıyorum ben buna ulaşmak daha zor sanırım etten sipariş vermek gerekiyor yves rocher in greyfurtlu yüz spreyini çok seviyorum ben o da bua benzer sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lila Kutu'da da satılıyor ama dediğin gibi netten sipariş vermek gerekiyor. Parfümlü olmasa çok daha iyi olurdu, bir de içerik mevzusu var tabi.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Skin 79 ürünlerini mi, Nemlendirici suları mı? Parfümlü olmasa iyi olurdu.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)