10 Ağustos 2015 Pazartesi

Plaj Çantamda Neler Var?

Bu yaz tatilimde kullandığım güneş ürünlerini yazmasam olmazdı. Bakalım hangi ürünlere şans vermişim bu yaz;
Etos SunCare SPF50 Losyon; Etos Hollanda'nın büyük drugstore zincirlerinden biri. Kozmetik konusunda geniş bir ürün yelpazesine sahip. Kendi markası haricinde Loreal, Sally Hansen, Toni Guy gibi markaları da satıyor. Kendi markası ''Etos''unda bitki çayı, ayak ürünleri, saç boyaları, ojeler, vücut ürünleri, makyaj ve aksesuar gibi geniş bir ürün yelpazesi var. 
Etos SunCare SPF50 Losyon kolay sürülen bir losyon. Kolayca emiliyor ve beyaz bir kalıntı bırakmıyor. (Aslında rengi de beyaz değil, sarımsı bir rengi var) Tatilin ilk günlerinde henüz güneş görmemişken kullandım ve bir sorun yaşamadım. 
 
İçeriği pek iyi değil maalesef. Zaten Türkiye'de de satılmıyor diyeceğim ama Kruidvat'de Hollanda'nın bir drugstore zinciri ve ürünlerini ara ara Watsonslarda görüyorum.  
Vivatinell Enjoy Güneş Kremi SPF 50Çok Yüksek Koruma Faktörlü Güneş Kremi • Sahip olduğu nano teknoloji sebebiyle günde tek sefer uygulanması yeterlidir. • Güneşin UVA+UVB ışınlarına karşı günde tek kullanım ile koruma sağlar. • İnorganik güneş filtresi titanyum dioksit (nano boyutta) içerir ve hızlı koruma için organik UVB filtreleri ile güçlendirilmiştir. • Yüzme, kurulanma, terleme ile çıkmaz. • İçerdiği vitaminlerle nemlendirme ve cilt yenileyici özelliklerin oluşmasına ve güneş ışınlarının neden olabileceği cilt hasarlarının önlenmesine yardımcıdır. • Suya, ısıya ve ışığa karşı dayanıklıdır. • Emilimi mükemmel ve suya dayanıklı güneş kremidir. • Her cilt tipi için uygundur.
Tatilin bitimine 1-2 gün kalaya kadar en çok kullandığım krem. Eskiden havuz başına, deniz kenarına gidince kremimi sürerdim. Fakat son yıllarda akıllandım. Artık evden çıkmadan güneş kremimi sürüp öyle çıkıyorum. Uzun süre güneş altında kalacaksam da mutlaka tekrar sürüyorum güneş kremini. Yine kolayca sürülen, yapış yapış olmayan ve beyaz iz bırakmayan bir krem. Açıkçası bu krem ile ilgili en sevmediğim şey kokusu oldu. Şu mis gibi kokan güneş kremlerinin yanında ilaç gibi bir kokusu var. Fakat yine de sevdim ve tekrar tatile gidersem kullanmaya devam edeceğim.
La Roche Posay Anthelios XL SPF 50+; Yüz için olan bu güneş kremini gerçekten çok sevdim. Tatilde çantamdan eksik etmedim. Detaylı yazısı burada
Skin 79 Sue Hydrating Water; Avene Termal Suyu mu alsam bunu mu alsam diye çok düşündüm, en son bunu atıp çıktım. Hassas ciltler için yatıştırıcı etkiye ve yüksek nem verme özelliğine sahip. Detaylı yazısını yazacağım en kısa zamanda. 
Bonacure Sun Protect Spray - Bonacure Güneş Koruma Saç Bakım Spreyi; 5-6 senedir saçlarımı da güneşten koruyorum mutlaka. Genelde kuaför markalarını kullanıyorum çünkü kullanmaya başladığım ilk sıralarda saç için UV filtreli pek ürün satılmazdı, hala da çok fazla değil. Bu sprayin vaatleri şöyle;  Sı günlük hasarlardan korurken, UVA/UVB ışınlarına ve renk solmalarına karşı da etkilidir. Saçlarınızı güneşin zararlı etkileri haricinde rüzgar ve kirlilik gibi günlük etkilere karşı da korur. Tahiti Monoi Yağı sayesinde, saçlar onarır ve parlaklık kazandırır.  Güneşten yıpranmış saçları besleyerek, pürüzsüzleştirir ve sakinleştirir. Amino Hücre Yenileme Teknolojisi saça derinlemesine işleyerek saç hücresinin yapısını içeriden onarır. Tüm saç tipleri için günlük kullanıma uygundur. Islak ya da kuru saça uygulanabilen bu spreyi ben dışarı çıkmadan önce bolca sıkıp saçımı şekillendiriyorum. Eğer denize / havuza gittiysem 2-3 saat sonra mutlaka yeniliyorum. Sevdiğim bir sprey. Daha güzel kokulu olsa çok sevinirdim. Ayrıca fiyatı çok yüksek. (60TL üzeri bir fiyatı var) Daha uygun fiyatlı alternatiflerini arıyorum.
Rimmel Keep Calm LipBalm; Tatile giderken tüm rujlarımı evde unuttuğum için hem plajda / havuz kenarında hem de gece dışarı çıktığımda v.s. hep bu lipbalmı kullandım. Renkli olması çok işime yaradı. Yazısını ayrıca yazacağım.
Geçen senelerde yazdığım Güneş Ürünleri yazıma göz atmak isterseniz buradan

6 yorum:

  1. benim de plaj çantam sırf güneş koruyucu krem ve yağlardan oluştu bu sene bir de kitap tabi eksik olmaz :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her sene kitap bende de olurdu bu sene hiç kitap okumak istemedim. Son okuduğum kitap çok ağırdı, ondan galiba :)

      Sil
  2. Skin79 markasına ait herhangi bir ürünle tanışmadım henüz.Yüz spreyi yazını merakla bekliyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam canım, onu en kısa zamanda yazıyorum :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)