9 Ağustos 2015 Pazar

Maybelline The Colossal Kajal Göz Kalemi

Göz Kalemleri - Eyelinerların hayatımdaki yeri ayrı. Ruj, allık v.s. de çok severim, elimde varsa bile indirimde v.s. yakalarsam alırım ama hemen kullanmam. Bir ürün bitsin yenisini öyle açarım. Ama göz kalemi - eyeliner aldım mı hemen açar kullanmaya başlarım. Çekmecelerde beklemesine dayanamam.
Maybelline The Colossal Kajal Göz Kalemi çıktığı ilk dönemde reklamlarından etkilenerek ilk indirim döneminde almıştım. Bu kalemde indirim yoktu tabii de indirimli aldığım bir sürü şeyin yanında bir kalem almasa mıydım yani? Neden 2 tane derseniz, o dönemde Gratis'te mağazada ne varsa %40 indirimdeydi, bu göz kalemi de dahil. Ama ben gittiğim Gratis'lerde bulamayınca Watsons'tan indirimsiz almıştım. Kardeşim başka bir semte (Kadıköy'e) gidince ondan Gratis'e bakmasını istemiştim. Gratis girilemeyecek kadar kalabalık olunca o da bana Watsons'tan almıştı yine :)


Maybelline The Colossal Kajal Göz Kalemini mutlaka almamı gerektiren vaatleri neymiş bir bakalım;
Ekstra Yoğun & Ekstra Çarpıcı
Uzun Süre Kalıcı
Yoğun Siyah Etki
Kolay Uygulama
Yoğun siyah pigmentlere sahip formülü ve özel ucu sayesinde mükemmel siyah sonuç. Pürüzsüz ve kolay uygulama.
Uzun süre kalıcı, dağılmayan görünüm. Eşsiz formülü sayesinde bulaşmayan, dağılmayan ve kaybolmayan yoğun renk. Artık rötuşlara gerek yok!
Özel içerikler ile bakım. Zeytinyağı, E vitamini, C vitamini türevleri, yumuşatıcı yağ ve nemlendirici bileşenler 

Maybelline The Colossal Kajal Göz Kalemini yorumlarken ikisini birden görsellere eklememin bir nedeni var. Onu az sonra açıklayacağım;
Maybelline The Colossal Kajal Göz Kalemi asansörlü ambalajda. Asansörlü göz kalemlerini ayrıca seviyorum. Fakat kullanırken fazla açmamak gerekiyor, kırılma ihtimali var çünkü. Bir de kalemtraşla açılmadığı için zamanla kalınlaşıyor. Başka bir markanın asansörlü kaleminin arka tarafındaki kalemtraşla inceltiyorum. 
Bu 2 kalemin farkına gelirsek, kalemlerden birisi (yukarıdaki görselde alttaki swatch) ilk sürüşte simsiyah olmasa da 2. katı geçtiğinde gayet siyah. Sürmesi kolay, yumuşak ve mat yapıda. Fakat diğer kalem (üstteki swatch) daha grimsi, sert, kat kat kat ve bastırarak geçmeme rağmen ancak bu kadar siyah olabiliyor. Sürerken gözlerimi çiziyor ve acıtıyor.
Sert olan kalemi asla göz içine süremiyorum. Hem renk vermiyor hem belirginleştirmeye çalışırken gözlerimi acıtıyor. Diğer kalemi göz içine rahatlıkla uygulayabiliyorum. Fakat vaatlerinde olduğu gibi dağılmıyor, akmıyor diyemem. 3-4 saatin sonunda yavaş yavaş dağılmaya, akmaya başlıyor. 
2 aynı kalem arasında neden bu kadar fark olduğunu bir türlü anlamadım. Ayrıca akan yapısı ile beni çok mutlu etmedi. Ama kullanıp kesinlikle akmıyor, çok memnunum diyen tanıdıklarım da var. Fiyatı uygun olsa da (Ben 10TLye almıştım) bittikten sonra tekrar alabileceğim bir kalem değil. Belki aynı kalemin siyah ambalajlı Extra Black serisini deneyebilirim.
Siz Maybelline The Colossal Kajal Göz Kalemi denediniz mi? Memnun kaldınız mı?

12 yorum:

  1. ben gratis e ilk gelkdiği gün almıştım. öyle beğendim ki gidip üç tane daha aldım. benim ki zifiri siyah değil ama tatmin edici ve hiç akmıyor. bazı kişilerin ki cidden renk vermiyor bende şaşırdım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de şaşırdım, sen çok memnunsun, başka memnun olan tanıdıklarım da var. bende aynı ama aslında farklı 2 kalem var, biri orta biri kötü. Demek ki üretimde standardı tutturamamışlar :)

      Sil
  2. çok beğenmemiştim bunu diye hatırlıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok beğenenler de var ama, ben de beğenmedim :(

      Sil
  3. bu sarı renkli olanı güzel fena değil ama daha güzelleri de var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bunu maalesef beğenmedim. Daha güzellerini kullanmıştım :)

      Sil
  4. Bunu daha önce başka bir bloggerin yazısında daha okumuştum. Kullanmadım ama sırf bu yüzden satın almıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok memnun olan da var ama, bilemedim şimdi :)

      Sil
  5. Yaz aylarında göz kalemi kullanmaya ara verdim.Sonbahar'da bir de bu kalemi deneyeyim bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kullanmaya devam ediyorum :) Bunu beğenmedim ama Filiz'cim :(

      Sil
  6. Çok seviyorum kaç tane bitirdim bir bilsen şaka gibi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten şaka gibi, üretimde standardı tutturamamışlar sanırım canım :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)