18 Ağustos 2015 Salı

Himalaya Badem ve Salatalık Özlü Maske - Himalaya Peel Of Mask

Gözenekleri açan, lekeleri soyan ve cildinizin sağlıklı, sıkı ve parlak olmasını sağlayan canlandırıcı bir maskedir. Badem, cildinizi besler ve yumuşatır. Salatalık, yüz derinize renk verir ve ferahlatıcı bir etkisi vardır. Ananas, kirleri ve ölü hücreleri giderir ve ölü hücreleri sıkılaştırır. Amla (Bektaşi üzümü), temizleyici ve anti-oksidan özelliklere sahiptir.
Himalaya Badem ve Salatalık Özlü Maske'nin vaatleri bu şekilde.


Maskeler düzenli kullandığım (haftada 2-3 der bazı maskeler ama ben haftada 1 uygulamayı yeterli buluyorum hepsini) ve yenilerini denemekten çekinmediğim ürünler arasında. Temizleme Jelini kullanıp çok beğendiğim Himalaya markasının bu maskesini görünce hemen denemek istedim. 
Himalaya Badem ve Salatalık Özlü Maske soyulabilen maskelerden. Aslında eskiden soyulabilen maskeleri pek sevmiyordum, çünkü soyarken çok güçlü çekiyor ve cildimdeki tüyleri de yolabiliyorlardı. Daha sonra çok severek kullandığım bir soyulan maske kullandım ve yumuşak ve hassas bir şekilde soyulduğu için hiç bir problem yaşamadım. Böylece önyargı ile baktığım soyulabilen maskeleri tekrar sevmeye başladım.
İlk kullandığımda kokusu ve yapısı bir tuhaf geldi, ellerimde yapış yapış oldu. İnce-kalın sürme ayarını tam tutturamadım. Çok ince sürmüştüm bu yüzden de soyarken zorluklar yaşadım. Daha sonra kullandığımda bu sefer de kalın olmuştu ve 10-15 dakika geçtiği halde tam kurumamıştı, yine zorluklar yaşadım soyarken. Açıkçası ayarını tutturmak gerçekten zor, ilk başta bu yüzden pek sevemedim bu maskeyi. Soyarken cildimdeki ölü deriyi maskede görebiliyorum ve soyulabilen maskelerde en çok bunu seviyorum. Cildime soyduktan sonra geçici bir canlılık, parlaklık veriyor ama çabuk geçiyor. Siyah noktalarda ise pek fazla etkisi olmadı ama zaten siyah noktalara da etkili olan bir ürün kullanamadım şu ana kadar :) Kokusuna alıştım ama hala da çok sevdiğim söylenemez.
Özetle çok sevmedim. Ev sevdiğim soyulan maske olan Yves Rocher 'e her an geri dönüş yapabilirim.

14 yorum:

  1. adı bile iyi geliyo insana yaaa :)

    YanıtlaSil
  2. En sevdiğim maskeler! Ama içerik pek fenaymış bunda sanki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de daha temiz içerikli olmasını beklemiştim ama değilmiş maalesef :(

      Sil
  3. maske konusunda kokusu ve içeriğine hep çok dikkat ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıp koklayamadığımız için bazı ambalajları koku sürpriz oluyor, içerik önemli de bazen dikkatimden kaçıyor alırken :(

      Sil
  4. bu arada seni takibe aldım bloğun süper ben de bekliyorum http://www.rnkync.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldiniz :) Geliyorum ilk fırsatta iade-i ziyaretinize :)

      Sil
  5. peel off maskelerden hiç hoşlanmıyorum çok canımı acıtıyorlar çıkartırken o nedenle almıyorum artık elimde 2 tane var onu da sadece burnuma uyguluyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de eskiden pek sevmezdim ta ki Yves Rocher'in soyulabilen maskesini kullanana kadar

      Sil
  6. Yves in soyulan maskesini bende çok beğeniyorum. Bunu da son zamanlarda hep kasa da görüyordum alsam mı bilememiştim
    iyi ki almamışım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yves Rocher'e hiç benzemiyor desem anlarsın beni :)

      Sil
  7. Bu markanın neem özlü temizleyici köpüğü de çok güzel ama bak ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temizleme jelini de beğenmiştim Himalaya'nın canım, onu da deneyeyim. Ama maskeyi sevemedim :(

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)