19 Ağustos 2015 Çarşamba

Flormar Color Madness Fusion Baked Starry Orange Far

Flormar'ın koleksiyon ürünü olan bir far Color Madness Fusion Baked Starry Orange Far. Bu far ile ilgili Flormar'ın vaatleri şöyle; 
Kuru veya ıslak kullanım imkanı sunan yeni nesil terracotta göz farı Fusion Baked Far,yumuşak ve satenimsi yapısıyla, kolay uygulama ve yüksek kapatıcılık sağlar. Çoklu renkten oluşan doku, kullanım esnasında tek renge dönüşerek, yoğun ve ışıltılı görünüm kazandırır. Özellikle ıslak kullanıldığında yoğun renk ve ışıltı sağlayarak göz makyajına çekicilik katar. Aynı zamanda özel içerikleri sayesinde cildin nem dengesini korur, besler, yatıştırır, dış etkenlere karşı korur.

Flormar Color Madness Fusion Baked Starry Orange Far ışıltılı, hatta simli ve teracotta yapıda. Turuncu rengin içerisinde eflatun ve altın  renkli damarlar var. Islak ve kuru kullanılabiliyor. Kuru kullanımda biraz sert bir yapıya sahip olsa da rengini kolayca veriyor. Islak kullanımda ise daha yoğun ve ışıltılı bir tona dönüşüyor. Bir baz ile kullanıldığında yine daha yoğun ışıltılı bir renk oluyor. Kalıcılığı orta diyebilirim. Baz ile kullanıldığında kalıcılığı daha uzun süreli oluyor. 

Karıştırılmış tonlar da bu şekilde. Rengini çok beğendim, yüze canlılık veren sıcak bir tonu var. İçerisindeki simler bazsız uygulamada çabucak dökülüyor bu arada.
Eski bir koleksiyon ürünü olduğu için sınırlı sayıda ürün satıştaydı en son ama şu an hala satılıyor mu bilemiyorum.

14 yorum:

  1. merhaba sizi takibe aldım ben de bloğuma bekliyorum http://www.rnkync.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. renk çok güzelmiş hatırladım ama bunu değil daha kiremit rengi gibi bir şey vardı koleksiyonda onu almıştım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benzer bir ton daha vardı, o da güzeldi.

      Sil
  3. Cok farkli canli bir renkmis, güle güle kullan tatlim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok arklı ve çok güzel bir renk canım. Teşekkürler :)

      Sil
  4. Güzel günlerde kullan canım.Çok güzelmiş rengi,tam yazlık !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, çok güzel, sıcak bir renk :)

      Sil
  5. Ben far olarak değil de allık olarak kullanırdım sanırım, çok güzelmiş canım güle güle kullan :)
    Bana da beklerim lifeofyasmina.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allık olarak da kullanılabilir evet, çok güzel sıcak bir rengi var. Teşekkürler :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Kullandığım bir gün çekip eklemeye çalışırım.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)