31 Ağustos 2015 Pazartesi

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #82

Bir takım yoğunluk ve aksilikler yüzünden tatil paylaşımlarını bitiremedim. Kaldığımız yerden devam edelim;
Marmaris'in şelalesi. Gençlik Meydanı

Kuzumla serinliyoruz


O ağaçların arkası bizim ev. Sitenin ismi Saklı Bahçe'de olsa olurmuş. 

Kuzum göstermese bu çiçeği görmeyecektim. Çarkıfelekmiş ismi. Saat çiçeği de deniliyormuş. Bayıldım.
Kuzularımla başbaşa İçmeler'e denize geldik. Deniz misssss gibiydi, doyamadık.

İçmelerden manzaralar

Su çok güzel, gelsene :)



10 yorum:

  1. Çok güzel görseller canım :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yıl yeteri kadar tatil yapamadım, denize giremedim ya :'( Fotolara baktıkça acım depreşti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yeteri kadar yapamadım, 1 hafta yetmedi. Bir de yaz başı gittiğim için benim de baktıkça içim depreşiyor :)

      Sil
  3. içmeler nefismiş aklım kaldı :-(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçmeler çok güzel gerçekten, çok seviyorum denizini :)

      Sil
  4. Marmaris'in denizi bir başka güzel:) her sene gidebilsem keşke:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de eskiden yıllık iznimizin yarısında başka bir yere yarısında Marmaris'e gelirdik kardeşimle. Sonra yeğenlerim doğdu ve biz artık hep Marmaris'e geliyoruz :) Türkiye'nin bir çok yeri harika, gezmek lazım tabi ama Marmaris'in de tadı başka :)

      Sil
  5. Marmaris merkezden İçmeler'e doğru bisiklet sürün, enfes oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Araba kullansam ;) O kadar uzun bisiklet sürebilir miyim ben ya? Biraz tembelim ve spor yapmadığım için nefes nefese kalırım muhtemelen, ama kısa bir bölümde olsa denemek isterim :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)