8 Ağustos 2015 Cumartesi

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #78

Marmaris'ten kareler paylaşmaya devam ediyorum. Hatta hala Marmaris Kalesi'ndeyiz :)
Orada bir yerlerde ortanca kuzum var :)

Kaleyi gezdik çıkıyoruz kuzularımla.



Kale yolunda ki küçük stantlar.

Marmaris'in en eski sokakları

Yoruldu kuzularım


Çok yorulmuşum sanki

Kuzumla dinleniyoruz


Bu kuzudan korkuyordum, hani küçük daha (3,5 yaşında) acıktım susadım yoruldum diye huysuzluk yapar mı diye ama hiç gıkını çıkarmadı bebeğim. O yüzden gezmeye devam :)

4 yorum:

  1. Güzel kareler bu arada kuzular çok şeker maşallah .)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel geziyorsun bayılıyorum bu marmaris postlarına..

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)