1 Ağustos 2015 Cumartesi

Alışverişler; Penti, Gratis, Eva Rose Oje

Penti'de 3 ürün üstüne %40 indirim vardı. (Yanlış hatırlamıyorsam) 2 parça 69 TL civarına geliyorken 3 parçaya 72TL ödedim. Tabi ben tatile ilk tatile gittiğim gün yani Haziran sonunda aldım, şu an başka indirimler var Penti'de.

Gratis'ten Le Petit Marseiliais'in Duş Jellerini aldım. 1 alana 1 bedava kampanyası vardı.

Sonuçta yaz dondurmasız geçmez dedim ve yeni Eva Rose ojeler aldım. Ama kendime değil çok sevdiğim birine. Sahibine kavuşmayı dört gözle bekliyormuş bu dondurmalar :)

8 yorum:

  1. Gule gule kullan canim dus jellerinden bende aldim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, sende güle güle kullan :)

      Sil
  2. Güle güle kullan hepsini! Bikini cok güzelmis, bende secerdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Bikinimi ben de severek seçtim ve kullandım :)

      Sil
  3. Eva rose ler nrede atılıyor? sanırım ilk defa denk geldim. Penti den dün bende alışveriş yaptm. çok güzel ürünler var, bu bikini de ç ok güzelmişşş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minik biblo kızlar var, Eva Rose ojelerden onlar Kompedan'da falan var. Ayrıca 1 milyoncu tarzı yerlerde hem bu dondurmalılar hem de o biblo kızlardan var. Her yerde yoklar ben bir sürü yer dolaşmıştım bulmak için. Bütün 1 milyonculara bakmak lazım :) Sen de güle güle kullan canım aldıklarını.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)