14 Temmuz 2015 Salı

Rimmel Oje Coralicious - 430

Uzun zaman önce alıp ancak kullanabildiklerimden Rimmel Coralicious Oje . Yaz rengi denilebilir ama ben ilk olarak kışın sürdüm :) Size ne tonmuş gibi geliyor bilmiyorum ama bana tam coral veya mercan gibi gelmedi bu oje. Sanki daha çok pembe alttonlu bir kırmızı gibi. Ya da bende ki duruşu böyle. 
Krem yapılı ojelerden, sim, ışıltı v.s. yok. Kolay sürülüyor. Benim altına uyguladığım bir baz yüzünden kolay kurumadı ama normalde bazsız çabucak kuruyor. 
Tek katta bile opak, ben yine de 2 kat uyguladım. Acil durumlarda rahatlıkla tek kat sürer çıkarım :) Klasik kalın Rimmel oje fırçası da başka bir artısı.
Rimmel ojeleri Watsons'lar da bulabilirsiniz.

6 yorum:

  1. Yaz rengi tam :) Ama evet kışında bu renk ojeleri sürmeyi seviyorum bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her rengi yaz-kış süreriz, oje olsun yeter :)

      Sil
  2. yaz rengı cok severım ıkı kat degıl 1 kat sur cık yapalım o zaman tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severim canlı renkleri :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)