6 Temmuz 2015 Pazartesi

Rimmel London Sweetie Crush Blueberry Whizz Oje

Rimmel'in birbirinden şeker 5 rengi bulunan dokulu oje serisi Sweetie Crush. Renkleri tam yazlık. Bu seriyi görür görmez bir kaç tane oje almıştım ama sürmesi ve yazması bu zamanları buldu. Yani nerede ise 1 yılı bulmuş :)
Tek katta belli belirsiz, mutlaka kalın katlar halinde 2. bir katı istiyor hatta 3. katı. Geniş fırçası ve yapısı sayesinde sürmesi kolay, kuruması hızlı. 
Diğer ojelere göre de oldukça kalıcı, 2. günün sonunda herhangi bir bozulma olmamıştı. 3. gün dayanamayıp ben çıkardım.
Kalın sürülen 2. kat hatta 3. katı istemesinin dışında bu ojeyi çok beğendim.Diğer renkleri de denemek için sabırsızlanıyorum.

8 yorum:

  1. dokulu oje sanırım değil mi?
    güzel görünüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, dokulu oje. Teşekkürler.

      Sil
  2. bu dokulu ojelere bayılıyorum ben çok güzel durmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dokulu ojeleri ben de çok seviyorum. Teşekkürler.

      Sil
  3. Çok seviyorum ben de bu seriyi.
    Tam yazlık gerçekten :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)