7 Temmuz 2015 Salı

Loft SPA Nemlendirici Mango Losyonu

Vaatleri
Kakao ve Shea butter içeren PH 5.5 formülü ile nemlendirme adına mükemmel seçim. Kanserojen ve üreme sistemine olumsuz etkileri olan ve piyasada birçok kozmetik üründe ucuz ve güçlü koruyucu olduğu için kullanılan "Paraben"ler kullanılmamıştır. Yoğun nemlendirme ve besleyicilik özellikli çok özel bir losyondur. İçeriğindeki hücre yenileyici Allantoin, D-panthenol, Soğuk Pres Üzüm çekirdeği yağı, Kakao yağı Shea yağı, jojoba yağı, badem yağı, ve bol E vitamini ile tüm cildinizin yoğun olarak nemlenmesine yardımcı olur.
Marka Hakkında
 Loft markası doğal ürünler üreten, hayvanlar üzerinde test yapmayan, doğaya saygılı (geri dönüştürülebilir ambalaj ve etiketler, bio çözünür hammadde kullanımı) bir firma. Ecocert sertifikalıdır, Parabenler, Formaldehit ve Benzerleri, Imidazolidinyl Urea, DMDM hydantoin, Cocamide DEA - MEA, BHT, BHA vb. Kanserojen Etki yapabilecek riskli hammaddeleri formülasyonlarında kullanmaz.
Bu krem için yüz için de kullanılabilir ibaresi var ama ben sadece el ve vücut için kullandım. İlk olarak kışın yaza göre biraz daha kuru olan cildim için kullandım. Son zamanlarda en sevdiğim yağlardan biri olan shea yağı içeriyor. Bu yağın vücut ısısı ile eriyen ve ekstra nemlendirme sağlayan özelliğini seviyorum. Bu kremde de bu özellik baskın. Losyon olmasına rağmen kıvamlı, nemlendirmesi başarılı, çabuk emiliyor ve misler gibi kokuyor. Kokusu çok kalıcı. Özellikle çok kuruyan tırnak çevresinde, diz ve dirseklerimde kullandım ve nemlendirmesini çok başarılı buldum. 
Pompalı sistemli, plastik ambalajlı bir losyon. İnce plastikten ambalajı yamulmaya müsait, valizde falan taşımaya çok uygun değil. Kendi sitesi haricinde başka bir yerde satılmayan bu kremin kolay ulaşılamayacak olmasının dışında başka hiçbir kusuru yok. İyi bir vücut nemlendiricisi arayanlara temiz içeriği nedeni ile de tavsiye ederim.
*Basın ürünüdür. Objektif yorumlarımı içerir.

6 yorum:

  1. İlk defa duyorum markayı ^^ iyi içerik girdiyse işin içine listeme yazdım gitti . Yazını okurken içim ferahladı ne kadar net ve uzatmadan yazmışsın ben kendimi durduramıyorum 😋😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara oldukça popülerdi aslında. Yenilebilir kozmetik ürünleri bile var firmanın, içeriği temiz yani :) Ya ben bazen çok yorgun oluyorum dolandırmadan kısaca anlatıyorum :) Ben de uzatmayı severim aslında :)

      Sil
  2. temiz içerikli falan olması güzelmiş ama kolay ulaşılsa daha da iyi olurmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana göre bir ürünü kozmetik mağazalarında bulamamak da bir eksi, bu markada olduğu gibi :( Kolay ulaşım önemli

      Sil
  3. Loft'un kokuları baskın. Ama güzel.
    Bende de vücut yağı vardı, iyi aklıma getirdin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla ürününü kullnmadım ama kullndıklarımın güzeldi kokuları :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)