1 Temmuz 2015 Çarşamba

Inglot Pearl 420 Far

Inglot Pearl 420 Far gri ile mor tonlarda yansımalı, metalik görünümlü bir far. Benim için tam bir sür-çık rengi. Inglot bu far serisini pigmentli, ipeksi bir dokunuşla uzun süre dayanıklı, pürüzsüz görünüm şeklinde tanımlamış. 
Son zamanlarda far, oje hatta rujlarda kullanılan taupe diye tabir edilen renk tonu. (Mor-gri-kahverengilik barındıran garip renkler :) )Soğuk tonlarda, belki kabında biraz sıkıcı görünen bir renk. Uygulaması çok kolay, gerçekten vaadindeki gibi pigmentli, kalıcı ve pürüzsüz görünümlü.

Yanar döner bir renk, ışığa göre daha lila veya gri olabiliyor. Yumuşacık, ipek gibi bir dokusu var. Dökülme v.s. yapmıyor. Altına uygulanacak bir baz ile renginin koyuluğu arttırılabilir.
Inglot Türkiye'den çekilme kararı alana kadar ürünlerini pek bilmediğim bir markaydı. O dönemde yaptıkları indirimlerde bir çok ürününü aldım ve çoğundan memnun kaldım. Umarım Türkiye pazarına tekrar dönerler.
Bu farı bana hediye eden makyajblogum a teşekkür ederim.

12 yorum:

  1. ne güzelmiş rengi keşke inglot gitmeseydi ülkemizden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke gitmeseydi ya da yeniden gelse :)

      Sil
  2. Rengine bayıldım :) ben de inglotu kaçıranlardanım, hiç bir ürününü kullanmadım maalesef :( güle güle kullan canım,

    YanıtlaSil
  3. Renk çok güzelmiş, bol rimel ve soft bir rujla makyaj biter bence ;)

    YanıtlaSil
  4. rengine bayıldım çok güzel duruyor :) iyi günlerde kullan tatlım :)
    blog:senbenvehayat.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. Inglot'la tanışmamla Türkiye'den çekilmesi bir oldu. Keşke geri gelse. Farın rengi çok güzel eminim sana da çok yakışmıştır canım güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kuzum, çekilme kararı ile tanıştım ben de :( Çok teşekkürler :)

      Sil
  6. Renk çok güzelmiş, Burcu polonya'ya gidecek bi kenara hemen yazdım rengi hehe :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, ooo gelsin Türkiye'de bulunmayan markalar o zaman :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)