22 Temmuz 2015 Çarşamba

Golden Rose Impression 07 Oje

Golden Rose Impression Ojeler özel tüy efekti veren dokulu bir seri. Ojeler içindeki tüyler nedeni ile yoğun yapılı. İstenirse kullanılan ojeye uygun bir tonda ojenin üzerine hafifçe geçilerek ya da sadece bu oje yoğun olarak sürülerek de uygulanabilir. Ben altına ten rengi bir oje sürüp 2 kat Impression Oje sürdüm.
Sürmesi diğer pullu ojeler kadar zor değil. Şeritleri yerleştirmek gerekmiyor. Aslında 3 katta daha güzel dururdu sanki ama benim 3. kata sabrım hiç olmuyor. Kolay kuruyorlar ama temizlemesi için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.  Bir de çok çabuk soyuluyorlar. Üzerine top coat uygulamak şart.
Ben tırnakta duruşunu pek beğenmedim, hiç içime sinen bir oje olmadı. Bu yüzden başka çeşitlerini almadım. Golden Rose'un özel serilerinden şeker görünümlü dokulu ojeler ile Jolly Jewelsler her zaman favorim. 

2 yorum:

  1. bu tüylü ojeler bence çok kötüler bir kaç tane almıştım ama baktım kötü duruyor hiç kullanmadım bile az az tırnağı tamamen kaplamadan kullanmak lazım sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de 1 kere kullandım bir daha yok. Çöpe gitti. Miss gibi ojeler varken hiç gerek yokmuş bunlara :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)