26 Temmuz 2015 Pazar

Gabrini Summer Edition M118 Oje

Gabrini Summer Edition M118 Oje yi rengi ve ismi nedeni ile ince yapılıdır, beni zorlar diye uzun bir süre kullanmadım. Fakat en son sürmeye karar verdiğimde beni çok şaşırttı. Sürümü kolay, yapısı koyu, tek katta bile opak. 
Kuruması da hızlı. Fırça izi olmadan rahatça sürülüyor. Tırnaktan temizlemesi de çok kolay. Tırnak etlerine bulaşmadan kolayca çıkıyor.
Gabrini ojelerle ilgili en büyük sıkıntı satış noktaları. Maalesef her yerde satılmıyor, Tedi ya da 1 milyoncu tarzı ıvır-zıvırcılar da bulunabiliyor ama onlarda da tüm seriler ve renkler olmuyor. Bir seri bulunursa diğeri olmuyor. Keşke satış noktaları ile ilgili bir çözüm bulsalar.

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkürler, ben de bayıldım :)

      Sil
  2. ne güzelmiş rengi öyle bayıldım :-))

    YanıtlaSil
  3. kırmızı en güzel renk yaaaa :)

    YanıtlaSil
  4. gabrini oje almayalı 5 seneyi geçmiştir. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de eskiden kullanmazdım ama yeni ojeleri çok güzel 1-2 senedir ara ara alıyorum :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)