31 Temmuz 2015 Cuma

Bitenler #61

Nivea Stress Protect Deodorant; Severek kullandım. Yazısı burada
Skin 79 Red Ginseng Repairing Maske; Skin 79'un tek kullanımlık maskeleri ile ilgili yakın zamanda detaylı bir yazı yazacağım. Solgun ciltler için olan bu maske fena değildi.
Cosmed Anti Blemish Krem; Leke karşıtı bu kremi göz altındaki minik lekelerim için düzenli kullandım. Çok yüksek bir şekilde olmasa da lekeleri hafifçe açıyor. Daha koyu lekelerde ve uzun süreli düzenli kullanımda faydalı olacağını düşünüyorum.
Swisspers Makyaj Aplikatörleri; Gratis'ten almıştım. Çok pratik bir ürün. Başka markadan yenisini aldım bile. Yazısı burada
Bargello Kolonya; Bargello kolonyaları sevdim. 
The Body Shop Kenevirli El Kremi; Beğendiğim bir el kremi. Yazısı burada
Garnier Neem Temizleme Jeli; Temizlemesini beğendim. Biraz akışkan bir yapısı var. Cildim çok kuru olmamasına rağmen kullandıktan sonra gerginlik hissediyordum. 
Flormar Far; Rengini çok seviyordum, dibini de görmüşüm zaten. Numarası silinmiş maalesef. Çok uzun zamandır benimleydi, artık vazgeçme zamanı gelmişti. 
Nashi Argan Yağı; Çok severek kullandım, tam boyunu da şu an kullanmaya devam ediyorum. Yazısı burada
Kiehls Powerful Strenght Line-Reducing Concentrate; Düzenli kullanıldığında kırışıklıklar, ağız ve göz çevresindeki mimik çizgilerini önleyen bir ürün. Bende ki deluxe boy, düzenli kullandım ama pek bir etkisini gözlemleyemedim açıkçası. 
Koi Tokyo Green Tea Temizleme Jeli; Yazısı burada
Kiehls Ultra Facial Oil Free Lotion; Daha önce deluxe boyunu kullanmıştım. Yazısı burada
Kiehls Wrinkle Reducing Göz Kremi; Nemlendirmesi fena değildi. 
Estee Lauder Pure Color 325 / Berry Fizz Ruj; Yazısı burada Yapısı ve ilk günlerden kırılması nedeni ile pek kullanamamıştım zaten. 
Kiehls Dark Spot Solution; Koyu lekelerin görünümünü azaltan ve cilde ışıltı, parlaklık, canlılık verme vaadi olan bir serum. Kullandığım süreçte ben bir etkisini göremedim maalesef.

7 yorum:

  1. Ne diyelim hayırlı uğurlu olsunlar :D:D

    YanıtlaSil
  2. tüm estee lauder rujlarım kendi kendine eriyip kırılmıştır :( daha da almıyorum zaten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de almam daha :( Aynen benim ki de hemen eriyip kırıldı.

      Sil
  3. ayda 2-3 bitenler yazı mı yazıyorsun, yoksa günler çabuk mu geçiyor bilemedim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım foto çekiyorum ama yazıyı bir türlü yazamadığımdan bekliyor. Şu an bile 1 bitenler yazısı bekliyor olabilir, sırası gelince belki bir 10 gün sonra ancak yazarım :)

      Sil
    2. ha tamam o zaman periyodik yazmıyorsun :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)