8 Temmuz 2015 Çarşamba

Bitenler #60

Genel başlık Bitenler olsa da bu başlığa Bitenler ve Vazgeçilenler demek daha uygun düşer. Çünkü 1-2 kere kullanıp artık kullanmamaya karar verdiğim ürünlerde var içlerinde.
Golden Rose Satin Matte 202 Oje; 2 kere kullandım ama yapısı nedeni ile pek sevmedim. Yazısı burada
Inglot 924 Oje; Kurumayan oje yapmışlar. Ayrıca çok sıvıydı. Vazgeçilenlerden. Yazısı burada
Flormar Beauty Toys BT07 Oje; Çok sevmiştim, dibini gördüm. Yazısı burada
Alix Avien Oje; Yine yapısı nedeni ile vazgeçtiklerimden. Yazısı burada
Maybelline Far; Elimde aynı tonlardan başka farlarda var ve ben bu tonu artık hiç sevmiyorum. Güle güle dedim :)
China Glaze Sunhine Pop Oje; Bir kaç defa sürdüm ama 14 ml nasılsa bitmez zaten bana da yakışmıyor, vazgeçtim gitti. Yazısı burada
Essence Miami Roller Girl 04 Oje; Yarısını kullandım ama sıkıldım. Çöpe gitti. Yazısı burada
Revlon Blue Lagoon Oje; Yapısını beğenmedim. Vazgeçilenlerden. Yazısı burada
Essence Colour & Go 107 Oje; Bittiği için çöpe. Yazısı burada

Colgate Diş Macunu; Hala temiz içerikli diş macunlarına geçemedim. Colgate'e devam.
Sensodyne True White; Ailecek seviyouz :)
Otacı Argan Sabunu; Yazısı burada
Bioxcin Şampuan ve The Body Shop Tea Tree Pore Misimiser testerları; İçlerinde çok az ürün vardı, birşey anlamadım.

16 yorum:

  1. yapısı kötü ojeleri ben de üzülerek çöpe gönderiyorum :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden ısrarla sürüyordum ama artık çöpe direkt :(

      Sil
  2. Oje bitirmek süper imkansız birşey halini aldı benim için:( Bayramdan sonra bir oje temizliği de ben yapsam süper olacak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için de öyle oldu bu ara, gerçi ben herşeyi zor bitirir oldum :)

      Sil
  3. Ojeler hemen bitiyor da ben hiç allık yada far bitiremedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok bitirdim de o işin bir sırrı da ya az far ya da allığın olacak ya da bir taneyi seçip en çok onu kullanacaksın. O zaman bitiyor bir tek.

      Sil
  4. Oje ağırlıklı bitenler =) Yaz gelince iyice bozulmaya başlıyorlar :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben bir sürü ojeyi aynı anda açmadığım için pek bozulmaz da yapıları kötü işte :(

      Sil
  5. bende oje bitiremiyorum artık içleri bozuluyor gibi katı katı oluyor:/:/:(

    YanıtlaSil
  6. Golden Rose mor ojeyi ben de atmıştım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görünümü çok tuhaf geldi bana, mat sevmediğimden sanırım :(

      Sil
  7. Ben de ev detoxu yaparken ojeleri yollamıştım böyle. İnsanın ruhu arınıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minimalist yaşasam diyorum sonra stoklarıma bakıyorum :) Ama eskisinden daha iyiyim atmak temizlemek almamak iyi geliyor

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)