25 Temmuz 2015 Cumartesi

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #75

Her güzel kapının pencerenin önünde poz vermesem olmaz ki :) Hala kaleye ulaşamadık bu arada

Ufak kuzu sıkıldı ama hiç yormadı beni. Sıcaktı ve çok dolaştık ama kuzum fazla şikayet etmedi. Beni çok yanıltıyor bazen bu aksi kuzu. Şeker gibi oluyor :)


Biraz kaybolduk ama kaleye de az kaldı, hissediyorum :)


Kaledeyiz :)


Biraz Marmaris Kalesi'nden bahsedeyim. İlk sırlar M.Ö. III bin yılında yapılmış. Marmaris tarih boyunca Ege ve Akdeniz için geçiş noktasıdır. Marmaris Limanı Rodos ve Mısır'a giden gemiler için çağlar boyunca önemini korumuştur. Kanuni Sultan Süleyman'ın Rodos Savaşı'ndan döndükten sonra verdiği emirle bugün ki kale yapılmıştır.


10 yorum:

  1. baya eğlenceli bir gezi olmuş :) Marmaris güzeldir.Keyfini çıkarın :)

    www.dsgnmariposa.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok eğlenceliydi. 2. memleketim Marmaris, çok seviyorum :)

      Sil
  2. süpermiş..
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Tatil çoktan bitti de canım, yazısını yazmak uzadı :)

      Sil
  4. En sevdiğim sokaklar :) kaybolup gidiyorum oralarda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yeni yeni keşfediyorum canım, zaman kısıtlı olunca gelince nereye gitsem ne yapsam şaşırıyorum :)

      Sil

  5. Ben de sayende bir kere daha gittim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de ruhum, aklım hep orda :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)