20 Temmuz 2015 Pazartesi

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #73

Bugün denizi havuzu bıraktık ve kuzularımla Marmaris'in en eski sokaklarını gezmeye keşfetmeye karar verdik.

Kalenin hemen altındaki bu mahallelerden daracık, bazen de merdivenli sokaklardan geçerek kaleye ulaşmaya çalışıyoruz.

Sokaklar çok güzel, yat limanının hemen üzerinde ama sanki bambaşka bir yerdeymişim gibi. Kalabalıktan, gürültüden eser yok, evler de çok güzel.

Güzel kapılara dayanamam, çekerim. Kapılarla ilgili ilk hayranlığım Bozcaada'da başladı. Sonra da Datça daha doğrusu eski Datça'ya gittikçe arttı. Her güzel kapının önünde poz vermek istiyorum :)

Merdivenli sokakta ayrıldık hatırlarsın :) 🎶

Masal gibi evler ve sokaklar.

Sonuçta ben turistim onlar buranın yerlileri yani rehber. O yüzden önden önden gidiyorlar :)


Rehberlerimin peşine takıldım ama umarım doğru gidiyoruzdur :)

Çıkmaz sokak mı o? :)
--Devamı var--

4 yorum:

  1. Fotoğraflara bayıldım :) Gerçekten masal gibi..

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir blog takipteyim bende beklerim.
    sevgiler...
    cileklireccel.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, geliyorum iade-i ziyarete :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)