20 Temmuz 2015 Pazartesi

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #72

Marmaris paylaşımlarına devam....

Nasıl özlemişim buraları, anlatamam :)

Kuzularımla.... Çok coollar :)

Korsan Gemisi

Hisarönü'nde bulunan Club Rena'dayız... Yıllardır geliyoruz buraya. Merkeze göre daha serin, sürekli esiyor ve çocuklarla çok rahat ediliyor
Burada özel plaj, konaklama, restaurant v.s. var, istenirse yukarıda gördüğünüz bungalovlarda doğa içinde konaklamak mümkün. Biz günübirlik geliyoruz.

Club Rena'da dinlenme alanları


Çok güzel esiyor :)


Plaj arkadaşlarım

Club Rena'nın yemekleri özellikle köftesi çok güzel.

11 yorum:

  1. Bu yıl Marmaris'e gitmeyi biz de düşünüyoruz kısmet bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah gidersiniz, benim 2. memleketim :)

      Sil
  2. merhaba bloğunuzu az önce mailime gelen yazı ile keşfettim ve katıldım ben de http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/ adlı bloğuma beklerim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! Hoşgeldiniz! Ne yazısı merak ettim?

      Sil
  3. Marmaris'e bayılırım! şahane bir doğa ve deniz! En önemli şey de o sıcakta esen bir yer bulabilmek, biz yıllarca İçmeler'e giderken yol üstündeki orman bakanlığının tesislerinde kalıyorduk sonradan özelleştirme kurbanı oldu:( İyi tatiller sana da kuzu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh 2. memleketim benim Marmaris. Teşekkürler canım :)

      Sil
  4. Aaaah ah, denize gidemeyenler için işkence gibi yayının...
    İyi eğlenceler dilerim sana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen sene de ben gidememiştim, ev var gidemiyorum. Varlık içinde yokluk çekmek gibi dedim hep. Tatil işte, sırayla yapılan birşey. Ben döndüm, sıra gidemeyenlerde :) Teşekkürler canım

      Sil
  5. Ay çok güzel <3 Allah içinize sindirsin. Marmarisi çok seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Ben de çok çok seviyorum :) Senin İçmeler yazında hep aklımda.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)