15 Temmuz 2015 Çarşamba

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #70

Ortakçım :) Yemeğimi birlikte yedik bu pisicikle

Tadelle dondurma çıkarmış... Ama pek beğenmedim :(

Bezelyeli, havuçlu, tavuklu, bademli pilav yaptım. Tane tane olduğu belli oluyor mu? :)

Kremalı tavuk çorbası yaptım

Kasap Döner'in dönerleri nasılmış acaba? :)

Döküm tencerede sallaya sallaya bebek patates pişirdim. Patatesleri soyup tencereye attım kaşığın ucu ile tereyağ ve zeytinyağı ekleyip orta ateşte tencereyi sallaya sallaya pişirdim. Nefis oldular.

En sevdiklerim.

Kitap-kahve-Eti Cin keyfi

Kitap biraz ağır ilerliyor, bu yüzden bitene kadar dünyayı yerim ben bence :)

Ve sonundaaaa.... Kendimi arıyorken hep olmak istediğim yerdeyim, Marmaris'teyim :)
Birbirinden güzel Marmaris fotoları bir sonraki postta :)

2 yorum:

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)