13 Temmuz 2015 Pazartesi

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #69

Çamlıca'dan manzaralar

Kremalı tavuk çorbası ve sarımsaklı ekmek yaptım, ikisi de nefis oldu :)

Sarımsaklı ekmeklerim. Dereotu biraz fazla oldu ama yine de güzeldi

Annem yoktu, yapabileceğim en pratik yemeklerden biri barbunyaydı, sık sık yaptım. Yokluğunda çok barbunya yaptım 🎶

Nefis Demet trüflerim ile soğuk kahve keyfi

Çiçek görünce çekmeden duramam

Bu yolu çok sevdim

Çamlıca'da akşam oluyor

Çamlıca

Bambi Cafe'den manzaralar

8 yorum:

  1. Harika fotoğraflar canım, özellikle yemek temalı olanları pek sevdim ahhahah :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim, beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. Mantar, dereotu, sarmısak! En sevdiklerim bir fotoda, gözlerimden kalpler fışkırttım haha :D

    YanıtlaSil
  3. Sarmısaklı ekmekte gözüm kaldı...

    YanıtlaSil
  4. ne guzel olmus bu gunce severım boyle yazıları , sarımsaklı ekmek nefıs gorunuyor :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)