9 Temmuz 2015 Perşembe

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #66

Bir pazar sabahı uyanıp Kadıköy'e gideyim dedim ve hemen giyinip otobüse atlayıp geldim. Bazılarınız için normal olabilir, ben hiç spontane yaşayamadığım için şaşırtıcı bir durumdu. Tek başıma yaptığım mini gezimin başlangıcı, Şehir Tiyatroları Kadıköy Haldun Taner Sahnesi. O kadar çok oyun izledik ki burada. Ya da kapıda o kadar çok arkadaşımla buluştum ki.

Moda'da kuruyan bir ağaç için İskender Giray'ın yaptığı ''Ağaca Ağıt'' heykeli.

Moda Eyfel Pastanesi'nde kahvaltı.

Çok duyduğum ve listemde olan Mambocino Cafe'ye sonunda geldim. Çok sevimli bir yer, tavsiye ederim.

Pek kahve sevmediğim için meyveli soğuk içecekler favorim.


Barış Manço Evi / Müzesi


Barış Manço Evi / Müzesi'nin bahçesinde ki meşhur ''domates biber patlıcan''lar

Moda İskelesi'nde bir çay içeyim dedim ama tadilattaymış. Bir daha ki sefere artık.

11 yorum:

  1. Bayılıyorum bu senşn gezilerine ;)

    YanıtlaSil
  2. Kadıköy bir başka güzeldir,vakit olsa sık sık yapmak lazım böyle geziler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, her zaman olmuyor ama arada bile olsa iyi geliyor :)

      Sil
  3. İstanbul'da olmanın en güzel yanı bu olsa gerek! İzmir'de boş vaktimde şehiri gezmek nedense okdr zevk vermiyor bana:( Neyse ki tatil beldelerine yakınız diye avunuyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya siz çok şanslısınız bence. Tatil beldelerine yakın olmak da ayrı bir güzelliği İzmir'in.

      Sil
  4. poğaça ne güzeldi öyle <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek dışarda kahvaltı yapmıyordum daha doğrusu poğaça yemiyordum, canım istemişti o gün :)

      Sil
    2. ev poğaçası gibi duruyor <3

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)