24 Haziran 2015 Çarşamba

Bitenler #59

HC Hair Care Normal ve Kuru Saçlar için Şampuan; Daha önce kullanıp çok beğenmiştim, 2. defa aldım kullandım. Şu ana kadar kullandığım en iyi şampuan ünvanını verdim :) Yazısı burada
John Frieda Saç Kremi; Bu seriyi seviyorum, saç kremini yazmamışım ama okumak isterseniz şampuanı şurada yazmışım. Marketlerde v.s. kolay ulaşılabilirliği, indirimler v.s. neticesinde sık sık aldığım bir seri. Memnunum, stokta yedeği var hatta.
Çam Terebentin; Şampuana direkt kattım ama son kullanışımda saçımı sertleştiriyor gibi geldi. Ben de ara ara hindistan cevizi yağı ile saç maskesi yaptığımda çam terebentin de ekledim içine. Bir de artık kokusunu sevmiyorum, bir daha almam sanırım.
Kiehls Acne Blemish Control (Tester); Sivilce görünümünü azalttığı vaadi var. Bir etkisini göremesem de Kiehl's testerlarını seviyorum. İçinde ürünü anlayacak kadar ürün oluyor. Kessinlikle 1-2 hatta 3-5 kullanımlık bile değil, daha fazlassı. Keşke diğer firmalar da içi hava dolu, 1 kullanımlık ürün testerları yerine böyle tester verseler.
Acnecinamide Acne Mendili; Arada deniyorum, fena değil sanki. Ama 1 mendil çok ıslak ve büyük. Ve kutuda az ürün var. Keşke daha küçük boyutta mendiller ve kutuda daha çok mendil olsa.

John Frieda Frizz-Ease Bukle Belirginleştirici Krem; Yazısı burada
Rituel de Beaute Burun Bandı; Yazısı burada
Kiehl's Clearly Corrective Koyu Leke Serumu; Tester ürün, pek birşey anlamadım maalesef.
Babe Şampuan; 1 kere kullanabildim ama şeffaf, kremsiz bir şampuan olmasına rağmen saçımı dolaştırmadı. Keşke içinde daha çok olsaydı.
Nuhi EDT; Bu aslında erkek parfümü ama arada erkek parfümlerini kullanmayı seviyorum.
Purederm Snail Yeniden Canlandırıcı Maske; Yazısı burada
Superdrug Besleyici Kil Maskesi; Yazısı burada
Durance Creme Visage; İçinden o kadar az ürün çıktı ki, hali ile hiçbirşey anlamadım.
Sebamed Anti Hairloss Şampuan; Malesef beğenmedim, saçımı dolaştırdı, sertleştirdi. 
Kiehls Vanilya Sedir Ağacı kokulu Duş Jeli; Harika. Paraben ve silikon içermiyor, kokusu nefis. Sevdim.

14 yorum:

  1. bir sürü ürün bitmiş ne güzel :-)) HC şampuanı denk gelirsem alıp denemek istiyorum mutlaka..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HC kullandığım en mükemmel şampuan ünvanına sahip, daha iyisini bulana kadar şu an için en iyisi o. Tavsiye ederim :)

      Sil
  2. merhabalar, sanırım saç sorunlarımız aynı, diplerim kaşınıyor ve normal-yağlı arası, uçlarımsa kupkuru, dalgalı ve kalın telli.Ve saçlarım diplerden koparak dökülüyor, özellikle banyoda. Hangi şampuanı önerirsiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HC şampuan diyorum. Kullandığım dönemde saçlarım yumuşacık oldu, kaybolan açılan dalgalarım geri geldi, kaşıntım geçti ve dökülmem durdu. Dökülme mevsimsel de olabilir, benim de bu ara dökülüyor ama yine de HC yi tavsiye ederim. Umarım dener ve seversiniz sizde.

      Sil
  3. Oooo, yine bir sürü ürün bitmiş. Burun bandını benden çok eşim kullanıyor ve inanılmaz beğeniyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burun bandı güzel ama bazen bulunması imkansız oluyor :)

      Sil
  4. Bu HC şampuanını kullanmayan Türkiyede bir tek ben kaldım sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlara bakarsak yalnız değilsin :) Umarım dener ve seversin sen de.

      Sil
  5. Bunları bitirmek o kadar zevkli ama tabii ki makyaj malzemesi bitirmenin hazzı paha biçilemez. Darısı başıma diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj malzemeleri bitmiyor bitmiyor :)

      Sil
  6. Bir sürü ürün bitmiş yine. Bittikçe insan rahatlıyor dimi :) HC şampuanı çok merak ediyorum. Elimdekiler biter bitmez deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sorma kuşum bitirmek stokçu ve ürün detoksu yapmayı düşünen birine çok iyi geliyor :) HC yi tavsiye ederim, umarım dener ve seversin canım benim.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)