18 Haziran 2015 Perşembe

Bitenler #58

Beauty Formulas Çikolatalı Maske; Yazısı burada
Colgate Deep Clean Whitening; Zaman zaman diğer diş macunları ile dönüşümlü kullanıyorum. Tekrar alınabilir.
Dirt Works Coconut Body Butter; Bozulduğu için kullanamadan çöpe gidenlerden. Yazısı burada
Durance Ancian Rose Nemlendirici; Kokusu güzeldi ama etkisini anlamadım :) Bence firmalar Kiehls gibi içinde bol ürün olan testerlar vermeliler.
La Roch-Posay Kerium DS Şampuan; Yine içinde az ürün olup pek bir şey anlamadıklarımdan :)

Darphin Stimulskin Plus Reshaping Divine Serum; Yazısı burada

Koi Tokyo Sakura Nemlendirici; Yazısı burada
Aubrey Saç Kremi; Organik ve %100 doğal vaadi var bu saç kreminin. Tüm saç tipleri içinmiş. Genelde doğal içeriklerle saçlarım anlaşamaz. Çünkü kuru ve sert saçlarımı ne şampuanı açar ne de saç kremleri, yeterli gelmez nem konusunda. Ama bu saç kremine bayıldım. En kısa zamanda orjinal boyu alınacaklardan.
Gliserin; Saçlarım, ellerim, tırnaklarım için çeşitli karışımlar yaparken kullanıyordum.
Kiehls Acne Blemish Control; Bir etkisini gördüm diyemem ama Kiehls testerlarını seviyorum, bir ürünün işe yarayıp yaramadığını anlayacak kadar bol ürün oluyor içerisinde.
Vaseline Nemlendirici; Kokusunu seviyorum. Nemlendirmesi orta, cildim çok kuru olmadığı için bana yeterli geldi. Kampanyalardan yakalarsam tekrar alabilirim. Zira bizim evde vücut nemlendiricisi canavarları mevcut, çok çabuk bitiriyoruz vücut ürünlerini.
Sebamed Bebek şampuanı; Yeğenimden kalmıştı, ben de fırçalarımı yıkadım :)
Johnson Baby Şampuan; Daha önce kullandığı makyaj malzemeleri yüzünden kirpik dibi iltihabı geçiren bir arkadaşıma doktor makyaj yaptığı günlerde göz makyajını temizleyici ile sildikten sonra bebek şampuanı ile yıkamasını söylemişti. Kullandığımız makyaj ürünlerinin kalıntılarını tamamen gözden temizlemek gerekiyormuş. Bu yüzden ben de ara ara bebek şampuanı alır ve her seferinde olmasa da alıma geldikçe makyajımı temizledikten sonra gözlerimi bebek şampuanı ile yıkarım. Ayrıca makyaj fırçalarını yıkama işine de yarıyorlar.
Maybelline Affinitone Kapatıcı; İlk kapatıcım. Bundan 2-3 yıl önce ben kapatıcı kullanmazdım. Hala da çok kullandığım söylenemez ya, benim de olmalı diyerek almıştım. Sorunum olmadığından değil ama alışkanlık. Bir de kapatıcının verdiği o daha pürüzsüz, düzgün tonlu ve aydınlık gözlere alışınca hergün sürmek istiyor insan. Alışmadığım için her gün sürmüyorum :) Yine de özel durumlar için kenarda hep kapatıcım var, hem de bir kaç tane. Bu kapatıcının yazısı burada
Kalyon Tırnak Eti Temizleyici; Pek memnun kalmadığım bir ürün. Yazısı burada

4 yorum:

  1. Tester vermeleri bile bir lütufken, bir de içine bol koyun dersek bizi keserler bence o.O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah, güzeldi :) Haklısın ya, bol koyun desek neler yapmazlar :)

      Sil
  2. Daha nice bitenlere canim.iyi oldu bebek sampuaniyla ilgili yazman.kirpik diplerim acayip kasiniyor sanirim bir kalem yüzünden.maybelline kapatici var bende yapisini sevdim ama 05 tonu aldigim icin malesef bana koyu ve far bazi olarak kullaniyorum.bloga dogru dürüst yazamadim 1 aydir.(küçücük depresyon halleri:).seni okudum içim açildi tatlim.kismetse bu gün yazacagim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, bebek şampuanını bir süredir kullanıyorum bazen öyle saçma sapan ürünler deniyoruz ki bence sonrasında iyice temizlemek şart yüzü gözü. Aramıza geri dön o zaman en kısa zamanda canım :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)