28 Haziran 2015 Pazar

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #64

Çilek mevsiminde çilekli milk shake yapmadan olmaz. Dondurma, süt, çilek hatta bazen azıcık da yoğurt. Nefis oluyor. 
Bu kış biraz fazla hasta oldum ve uzun sürdü. Sonrasında da çok halsizleştim. 5 dakika bile yürüdüğümde yoruluyor, nefes nefese kalıyordum. Biraz toparlarlanınca ufak ufak yürüyüşe başladım. Yürürken de gördüğüm çiçekleri fotoğrafladım, bol bol fotoğraf çektim. 



Apartmanların bahçelerine yanaşıp şüpheli hallerde fotoğraf çeken kişi benim, evet :) Ama çok güzeller. 




12 yorum:

  1. o halsizlik maalesef hepimizde var :( ben de multivitaminle biraz olsun azaltabildim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de vitamin desteği almaya başladım, başka türlü geçmedi :(

      Sil
  2. Güller harika, Canan Tan'ın Piraye isimli kitabını okumuştum benzerlik var mı kitabı merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, Canan Tan'ın kitabı ile aynı değil diye biliyorum.

      Sil
  3. çiçekler harika görünüyor. Takibe aldım sizi. bende beklerim blog sayfama:)

    http://dsgnmariposa.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, geliyorum en kısa zamanda iade-i ziyarete :)

      Sil
  4. Ne güzel bir yazı olmuş bu :) Çiçekler muhteşem gözüm gönlüm açıldı :)

    YanıtlaSil
  5. çiçek ve milk shake eveeet :) kitabı ise sevdim okudum yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı ben de çok beğendim :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)