22 Haziran 2015 Pazartesi

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #62

Son zamanlarda favorim. Çilek, sütlü / kaymaklı/ maraş dondurma, üzerine After Eight dilimleri... Imm nefis :)

Yine aynı üçlü :)

Taksim metrosunda başı  dönenlerdeniz

Taksimmmm :) En son yılbaşından önce gelmiştim, epey zaman geçmiş. İstanbul'da trafik yüzünden bir yerden bir yere gitmeye korkar olduk.



Kızlarla buluştuk ki biz. Kim mi bu kızlar? Kozmetik Perisi ve SSDesign :) 

Gittiğimiz cafenin içecek sunumları biraz dev boyuttaydı :)

Ice tea

Tost yedim :) Bu aralar iştahsızım ve damak tadım çok değişti.

12 yorum:

  1. After eight tükanı açıcam sana :)
    Ne tutkudur bu yıllardır :))
    Afiyet bal şeker olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyy canım benim ya eskiler birbirlerini nasıl da biliyor di mi? :) Teşekkürler canım benim

      Sil
  2. hem de ne dev boyutlar da : ) yine buluşalım tatlımm ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallahhhhh canım benim, özledim :)

      Sil
  3. o iced tea'nin durumu nedir öyle iç iç bitmez :-))

    YanıtlaSil
  4. Bir dahaki buluşmada hepbirlikte olalım kuzum.Özledik çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ne güzel olur, ben de özledim :)

      Sil
  5. oh be ne güzel fotolar. taksim metro ve tramvay. bayılırım. ya ben hergün geçiyom o yoldan çok güzel ah ah :) çilek dondurma after eight. hemen deniceeem süperdir tahmin ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne şanslısın ben ayda yılda bir gidiyorum artık karşıya :) Dondurma karışımı süper, tavsiye ederim :)

      Sil
  6. Biz de artık bir buluşabilsek.. Çookk özledimm :(

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)