12 Haziran 2015 Cuma

Benim Gozumden / Son Zamanlarda #61 Fiyonk Bakery Cafe

Fiyonk Bakery Cafe'yi eve yakın keşfedilecek neler var diye bakınırken görmüştüm ama lokasyonu tam çözememiştim. Az çok bulunuğu yeri anladığımda da defalarca  geçtiğim bir yerde olduğunu farkettim. Biraz gizli / saklı gibi, çok dikkatli bakılmazsa görülmüyor. Özellikle yerini anlayıp gittiğim ilk seferde de kapalıydı. Meğer pazartesi günleri kapalılarmış.
Dekorasyonu çok güzel, evde gibi. Tabi bizim evde böyle bir salıncak yok :)

Gittiğimde buraya oturdum :)

Sallanan sandalyesi bile var


Kitabımı okurken tatlımı yedim çayımı içtim. Çay bardağının güzelliğine bakar mısınız?

Anneler Gününden önceydi gidişim :)

Çilekli magnolia
Fiyonk Bakery Cafe Şerifali'de. Minnak çok tatlı bir yer. Yakın oturanlar, yolu düşenler gitmeli.
Bu arada Fiyonk Bakery Cafe nin yan tarafında bulunan spor salonuna giden arkadaşıma burayı anlatmıştım. O da daha önce farketmemiş. Ben söyledikten sonra spora gittiği bir gün spordan sonra gitmek istemiş, kapalıymış. Sanırım akşamları da erken kapanıyor :( Oysa arkadaşımla spor sonrası gitmeye karar vermiştik.

8 yorum:

  1. romantik bir mekan, çay bardağı keyifli mi? biz cama alışık olduğumuz için dikkatimi çekti,
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mekan çok güzel. Bardağı ben ilk cam sandım, bir farkı yok cam bardaklardan.

      Sil
  2. çok güzel bir yermiş keşke daha yakın olsaymış kesin müdavim olurdum buraya :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de sakin sessiz ama ara ara dizi çekimleri falan oluyor o zamanlar çok kalabalık tabi.

      Sil
  3. ay cok romantik bir ortam cok begendim :D

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)