3 Haziran 2015 Çarşamba

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #60

Genelde sağlıksız beslensem de bu hayatta kendim için yaptığım en güzel şeylerden biri de düzenli meyve yemektir. Özellikle her gün 1 elma olmazsa olmazım, ayrıca mevsim meyvelerini de yakından takip ederim :) Evdekilere meyve salatası yaptım, yanarsız dönersizinden :)

Başka bir akşam da böyleydi. Karpuz çıktı ama daha yiyemedim, 4 gözle karpuz, şeftali, nektarin yemeyi bekliyorum :)

Annem Marmaris'e gitti, gitmeden de bize her zaman ki gibi katmerler, gözlemeler yaptı. Bir kısmı dolapta tabi :)

Annemin gözlemelerinin hastasıyık :) Peynirli, maydonoz ve taze soğanlı.

Erik aşkım da bambaşka :)

Bu bat yemeği. Tokat'ın meşhur yemeklerinden. Tamamen yağsız mercimek, bulgur, dereotu, taze soğan, salça v.s. ile yapılıyor. Ev salçası veya ev salçasına yakın bir markanın salçası ile yapılırsa hafif ekşi oluyor. Ekşi olmazsa ben ayrıca 1-2 damla limon da sıkıyorum. Üzerine ceviz eklenerek de yenilebiliyor, ben öyle sevmiyorum. Ayrıca diyet için de öneriliyor, tavsiye ederim. 

Kovan Fırın'dan ay çekirdekli galeta almaya geldik :)

Zomato'da yakın çevrede ne varmış diye mekanları incelerken Fiyonk Bakery&Cafe'yi gördüm, gidilecek yerler notlarıma ekledim ama tam yerini anlamadım. Daha sonra da bir kaç kez tesadüfen karşıma çıktı, gidenler bahsetti falan. Meğer sürekli geçtiğim bir yerdeymiş. Minik ve çok sevimli bir cafe.



O gün fotoğraf makinamda bir sorun vardı, güzel çıkmadı fotoğraflarım ama gerçekten şipşirin bir cafe. Yeri Şerifali / Ataşehir civarında. 
Fiyonk Cafe ile ilgili bir sonraki postta da detaylar olacak :)

12 yorum:

  1. gözlemeler harika görünüyor, fazla varsa bizim dolaba da alabiliriz :)))
    Afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekmek almaya üşenen bünyeler o gözlemeleri sabah akşam yiyip bitirdi, bir dahakine o zaman :) Teşekkürler :)

      Sil
  2. gerçekten ne kadar da şirin bir cafe :)

    YanıtlaSil
  3. gözlemelere ben de bayıldım :-))

    YanıtlaSil
  4. Cnm sağlıklı beslenmek çok iyi tabide o gözlemeleri 3 öğün yesem bikmam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bıkmam ama yemiyorum tabi :)

      Sil
  5. en üstteki meyve tabağını hemen yarın öbürgün yapıcem :) mimledim seni kaçak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eline sağlık afiyet olsun Deep'çim şimdiden. Çok teşekkürler, geliyorum hemen bloguna. Ve evet kaçağım bu aralar :(

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Bilir misin ''bat''ı :) Annem çok güzel yapar

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)