9 Haziran 2015 Salı

Alışverişler; Eva Rose Ojeler, Migros, NT, Gratis, Watsons

Eva Rose oje aşkım önce elmalı ojeleri ile başladı. İlk gördüğüm ojesiydi elmalı olan. Epey aradım, tam onu buldum derken şu biblo kızları gördüm. Yine ara, tara bulamadım. En son evime çok yakın bir 1TLci de buldum bu sefer de dondurmalıları gördüm. Neyse onlara da kavuştum en son. Bu ne şirinliktir, neden diğer firmalar koleksiyon için de olsa böyle şirin şişelerde oje çıkarmazlar ki? Tabi fiyatları da uygun olmalı. Ne diyordum, dondurmanızı neyli alırdınız? :)

Migros'larda Essence satılmaya başlamış. Üstelik standlar dolu dolu idi. Gratis'lerde bulamadığım bu 2 ojeyi Migros'tan buldum. 

Karma bir alışveriş. Pembe defter NT'den. Diğerleri Gratis ve Watsons'tan.

12 yorum:

  1. Ayyy o dondurmalı ojelerden bulamadım ben yaaa :) Çoook şirinler güle güle kullan ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla 1 seneye yakın koştum peşinden, en son 30 km mesafede teyzemlerin oturduğu semtte buldum, bu arada girmediğim çıkmadığım 1 milyoncu kalmadı :) Ama aldıktan sonra ne oldu, biraz ters istikamet ama evime de yakın bir yerde satıldığını gördüm :) İnşallah sen de bulursun. Teşekkürler :)

      Sil
  2. dondurmalı ojelerden ben de arıyorum ama bulamadım nereden aldın canım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım 1 seneye yakın koştum peşinden, en son Gaziosmanpaşa'da teyzemlerin oturduğu semtte buldum, bu arada girmediğim çıkmadığım 1 milyoncu kalmadı :) Ama aldıktan sonra ne oldu, biraz ters istikamet ama evime de yakın bir yerde satıldığını gördüm :)

      Sil
  3. Eva Rose aramadığım yer kalmadı ..Ankara'da nerede satıldığını bilen varsa paylaşsın lütfen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben de çok aradım, tesadüfen buldum ama çok çok çok uzak bir semtte. İnşallah sen de bulursun ya da gören duyan biri varsa yazar, öğrenirsin :)

      Sil
  4. Ya bende bulamıyorum Ankarada bu ojelerden çıldıracağım :) :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle takmıştım ki bulmadan önce, umarım sen de bulursun en kısa zamanda :)

      Sil
  5. Merak edip almıştım dondurmalı eva rose ojeden bir tane ama hüsran oldu benim için...Çünkü çok kötü bir kokusu var :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben açıkçası sürmek için almadım, vitrinlik :) Makyaj masamda şirin duruyorlar :) Açmadım hiç birini ama tahmin edebiliyorum kokuyu :(

      Sil
  6. Bende de var o dondurmalı ojelerden ama benimkiler etude house markasına ait

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ovvv, gördüm mü ben onu, blogda yorumu varsa okuyayım merak ettim :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)