16 Mayıs 2015 Cumartesi

Nail Art'ımsı #6

Uzun zamandır bu başlık altında paylaşım yapmadığımdan Nail Art'ımsı da ne diyenler için açıklayayım; Nail Art adı altında sanat yapanlar, tablo yapanlar olduğu için ben de bu konuda pek yeteneksiz olduğum için ojelerle yaptığım çeşitli uygulamaların yazı başlığıdır Nail Art'ımsı :)
Turuncu oje Essence Miami Roller 04, yüzük parmağındaki altın renkli oje Pastel 112.
China Glaze Sunshine Pop sarı oje, yüzük parmağımda ise Golden Rose Jolly Jewels 104

Diskle üzüm salkımları kondurdum tırnaklarıma. Essence Miami Roller 04 üzerine Pastel 74 nolu oje ile yaptım.

4 yorum:

  1. Haha nail artımsılarını yerim! En kolayı yüzük tırnağına başka oje sürmek, üstüne tanımam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet en kolayı o, bir de simli oje sürmek oje üzerine. O da zor çıkıyor ama :)

      Sil
  2. Güzel olmuş bence nail artımsılar :D Ben bu kadarını bile beceremiyorum :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tablo gibi nail art yapanlar nasıl yapıyor yahu? :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)