12 Mayıs 2015 Salı

Maange 4lü Far Fırçası

Maange fırçaları hem Paypal kartımda kalan 10KüsurTLyi değerlendirmek hem de yurtdışı alışveriş fobimi yenmek için almıştım :)  Wish.com'da ki uygun fiyatını görünce denemek istedim şansımı. Kargo parası ile birlikte 11-12TL gibi bir fiyata geldi yanlış hatırlamıyorsam. Geliş süresi de 1 ayı buldu ama sağ salim geldi :)
Görünüş olarak da çok şeker olan Maangle fırçaların kılları da fena değil. Mesela aldığımdan beri hiç dökülmedi diyebilirim. Far fırçası diye geçse de benim göz yapıma göre far fırçası olarak çok büyükler. Ben göz altımı aydınlatmak, kapatıcı uygulamak, göz altıma kapatıcı sonrası pudra sürmek, burun kenarına veya yanaklara pudra ile kontör yaparken v.s. gibi bir çok şey için kullanıyorum bu fırçaları.
Biraz sapları uzun geliyor, az biraz daha kısa olsa sanki daha ergonomik olurmuş. Kapatıcı v.s. gibi likit ürünlerde ürünü hapsetmiyor, bu açıdan da hoşuma gitti.
Bu markanın Aliexpress v.s. gibi sitelerde de satılan duofiber yüz fırçaları var. Onları da çok merak ediyorum, ilk fırsatta alınacaklar listesindeler.

6 yorum:

  1. çok güzelmiş güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil
  2. Güzelmiş hemde uygun güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, çok uyguna geldi. Teşekkürler :)

      Sil
  3. Değişik bi alternatif olmuş ^^ Şu siteye bir göz atayım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, sık sık makyaj fırçası yıkayamıyorum yedek oldular iyi oldular :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)