14 Mayıs 2015 Perşembe

Inglot AMC Krem Fondöten LC 300

Inglot AMC krem fondöten, formülündeki E vitamini ile cildi nemlendirirken besler. İçerdiği partiküller ciltteki kusurların daha az görünmesini sağlar. Doğal bir görünüme sahip olmanıza yardımcı olur. Inglot AMC krem fondöten, tüm cilt tipleri için uygundur. Güneşin zararlı ışınlarına karşı cildi korur.
Inglot Türkiye'den çekilirken aldığım bir fondötendi. Bu kış kullanmaya başladım, yazısı da bugünlere kaldı.
Inglot AMC krem fondöten ince yapılı bir fondöten. Kapatıcılığı orta. Normalde benim gibi problemli cilde sahip olanlar daha kapatıcı ürünleri tercih ediyor ama ben ince yapılı, orta kapatıcı fondötenleri seviyorum. Kendi cildimin bir kaç kat sağlıklısı ama porselen gibi değil, verdiği görünümü böyle tarif edebilirim.
Pompalı cam bir ambalajda, kullanmadan önce çalkalamak gerekiyor. Çok ince ve hafif yapılı, birazcık da sıvı. Numarası LC ile başlıyor, bu şu demekmiş; L Hafif yapılı C de cool yani pembe alt ton, Ben tabi bunu sonradan öğrendim :) LW olanlar ise sarı alt tonlular içinmiş. Açıkçası bu fondöteni çok sevsem de renk tonu tam bana göre değil. Tamam çok sırıtmıyor ama pembeden ziyade görünümü sarı/gri gibi. Daha aydınlık duran bir renk seçebilirmişim ama mağaza ışıkları gerçekten çok yanıltıcı olabiliyor.
Fondötenin belirgin bir kokusu yok. Kolay sürülüyor, bitişi ne mat ne de ışıltılı. Bu yüzden de gerçekten çok doğal duruyor. Üstte tam yedirilmemiş halini görüyorsunuz.
Burada da cildime daha iyi yedirdim. Çok belli olmasa da hafif bir ton farkı var. Yapısını, duruşunu sevdiğim bir fondöten, dediğim gibi bir açık tonu olsaymış tadından yenmezmiş.
Yanlış renk seçimi dışında diğer kusuru da artık Türkiye'de satılmaması :(

4 yorum:

  1. Türkiye pazarından cekilmeleri olmadı, bir çok ürününü çok seviyordum:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gitmeselerdi keşke, ya da geri dönüp gelseler artık :) Umarım Revlon gibi yıllar yıllar sonra dönmezler :)

      Sil
  2. daha evvel hiç inglotfondoten kullanmadım. nedense bana iyi izlenim vermedi. oysa denemedim bile hiç. internetten ne zaman almak istesem hep kıyu renkleri vardı ondan sanırım. ama farları efsane ve de fırçları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Far ve fırçalarının hepsini kulanmadım ama kullandıklarımı seviyorum. Fondöten güzel hatta pudrası var bende o da güzel. Rujları orta :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)