10 Mayıs 2015 Pazar

Essence Göz Kalemleri - Samba Green ve Feel the Mari-time

Aslında kullandığım mavi / yeşil tonlarındaki göz kalemleri göz altında akma yaptığı için geçen yaz hiçbirini kullanmadım ve çevremdekilere dağıttım. Fakat göz altında renkli kalem uygulamasını özellikle bahar ve yaz aylarında çok sevdiğim için yine dayanamadım ve yenilerini aldım. 
Ortadaki siyah olan daha önce yazdığım Long Lasting Kalem. Kajal Kalemlerden üstteki yeşil olan Samba Green altta ki mavi olan Feel the Mari-time. İkisi de sürümü kolay, yumuşak yapıda ve pigmentli kalemler.
Asansörsüz, kalemtraşla açılan kalemlerden. Göz üstünde orta derecede kalıcı fakat asıl kullanmak istediğim bölge, göz altı uygulamasında kalıcı olmadılar. Çok çabuk aktılar maalesef.
Yaz sıcaklarında hiç kullanılmaz diye düşünüyorum, belki kışa diyerek çekmecenin arkalarına iteliyorum kendilerini :)

6 yorum:

  1. Essence kalemler favorim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben geç keşfettim Essence kalemleri, özellikle asansörlü olan seri süpermiş :)

      Sil
  2. essence kalemleri çok seviyorum cnm çok başarılılar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, özellikle asansörlü seri çok iyi :)

      Sil
  3. bende asansrlü siyah var ben göz içime kullandım hiç akmadı oysa ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O seride bir sorun yok zaten, ben de memnunum da klasik seri biraz akıyor maalesef :(

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)