18 Mayıs 2015 Pazartesi

Dirty Works Body Butter Seti

Gratis'te satılan şirin ambalajlı Dirty Works Body Butter Seti bana Koyu Kırmızı hediye etmişti uzun zaman önce. Ben de yine uzun zaman önce kulladım / denedim ama bloga yazması bugünlere kaldı. 
Aslında Dirty Works Body Butter Set çok güzel bir karton kutudaydı ama ben o güzelim ambalajla fotoğraflarını çekmeyi atlamışım. Şimdilerde sanırım farklı bir ambalaj ile satılıyor. Bu minişler aynı ambalajda ama.
3 renk ve farklı kokudaki body butterlar 50 ml. Tam minişler :) Benim ilk denediğim Supreme Cream oldu ve kokusuna da nemlendirmesine de bayıldım. Cildim çok kuru değil. Bu yüzden de bir kremin nemlendirmesini ellerim ve tırnak etlerimi nemlendirmesi ile ölçüyorum. Tırnak etlerimi yumuşacık yaptı. Kokusunu ben kalıcı buldum, daha doğrusu ortalama kalıcı, hemen uçmuyor en azından.
Velvety Vanilya ise adından da anlaşılacağı gibi vanilya kokuyor. Bana kokusu çok çok ağır geldi. Son kullanma tarihi mi geçmiş diye düşündüm ama son kullanma tarihi açıldıktan sonra 3 aydı sanırım. Yani ben hiç açmadan bozulmuştu. Yapısı da Supreme Cream gibi değildi. Maalesef kullanamadan çöpe gitti. 
Coconut olan ise Hindistan Cevizi kokusu adından da anlaşılacağı gibi :)  Bu da Velvety Vanilya gibi çok ağır kokuyordu, yapısı değişmişti. Maalesef bu da kullanamadan direk çöpe gitti.
Vanilya ve hindistan cevizli olan beni hayal kırıklığına uğratsa da Dirty Works Body Butter Setlerden Supreme Creame bayıldım. Kullananların genelde memnun kaldığı bu sete indirimlerde bir şans verilebilir. Umarım sizin aldığınız benimkiler gibi bozuk çıkmaz :(

6 yorum:

  1. Neden bozuk çıktı acaba çok ilginç..Denemek lazım coconut favorim olabilir mesela :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka sorun yaşayanlar da olmuş ama bilemedim. Coconut bozuk çıkanlardandı ben bilemiyorum ama beğeneni çok.

      Sil
  2. Kokuları çok güzel oluyor ama çabuk bozulmus:/

    YanıtlaSil
  3. bu kremler güzel ama çabuk bozuluyorlar TBS kremler daha uzun gittiği için tercih ediyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadarı da fazla çabuk ama ya :) TBSyi ben de seviyorum

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)