24 Mayıs 2015 Pazar

Bitenler #57

Elidor Yıpranmış Saçlar için Durulanmayan Krem; Normalde yeşilini kullanıyorum ve seviyorum. Bu biraz saçlarımı ağırlaştırdı, ben de içine badem yağı, zeytinyağı v.s. ekleyerek duştan önce sürdüm. Maske gibi kullandım yani. Böylece duşta saçlarıma hem çok az krem kullandım hem de kolayca açılıp saç uçlarım yumuşacık oldular. Performansından memnun kalmadığınız saç kremlerini çöpe atmadan bir de böyle deneyin derim.
Apaks Pamuklu Çubuk; Bim markasıydı bu Apaks sanırım. Fiyatı da uygundu. 
Avon Far Paleti; Tozutsa da çok kalıcı olmasa da ben bazı renklerini seviyordum. Kalcılık için ise far fırçamı biraz ıslatıp kullanıyordum. Çok uzun zamandır benimleydi, vedalaşma vakti geldi.
Peter Thomas Roth Vücut Losyonu; Erkek pafümü gibi bir kokusu var. Nemlendirmesi orta. İlk defa bu markanın bir ürününü kulandım. Hatta bana sadece şampuanları, saç ürünleri varmış gibi geliyordu, cilt bakım, vücut bakım ürünleri de olduğunu öğrenince şaşırdım :)
Yves Rocher Sebum Fazlasını Emen Gözenek Sıkılaştıran Maske; Yazısı burada Gözenek sıkılaştırma etkisini göremesem de nazikçe soyulması ve soyulurken ölü deriyi, kiri temizlemesi nedeni ile çok beğendim. Tekrar alınabileceklerden.
Peter Thomas Roth Şampuan; Kokusu erkek parfümü gibiydi. Temizlemesi iyi ama saç uçlarını fazlaca dolaştırdı..
Colgate Optik White; Zaman zaman kullanıyorum, fena değil.
Kiehl's Calendula Tonik; Yazısı burada
Kiehl's Calendula Temizleyici; Temizlemesini sevdim. Yine de daha fazla yorum yapamıyorum, çünkü bir kaç sefer kullandım.
Skin 79 BB Cleanser; Pek bir şey anlamadım bu üründen ben :)

Skin 79 Nutrition Hydra Gel Mask; Tek kullanımlık makeleri seviyorum. Bu maskenin de kullandıktan sonra verdiği canlılığı, parlaklığı sevdim.
Heliocare 90 faktör güneş kremi; minik bir şeydi, kollarıma sürdüm bitirdim.
Dr. Murad AHA/ BHA Exfoliating Cleanser; Sonunda bitti. Yazısı burada
Bee Beauty Vitamin & Shea Özlü Vücut Kremi; Çok severek kullandım. Hatta yenisini aldım. Yazısı burada
Pastel Silky Dream Fondöten; Yine severek kullandıklarımdan. Yazısı burada

6 yorum:

  1. peter thomas roth ürünlerini çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
  2. gelsin yeniler o zaman :-)) murad cleanser bende de var bitmek bilmiyor ne yapacağım bilmiyorum onu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelsin bakalım :) Çok zor bitti ya Murad Cleanser, birileri ile paylaş yarısını bak bu çok güzel diye başka türlü zor :) Pahalı diye çok para verdim diye çöpe de atamadım zorla bitirdim :)

      Sil
  3. ben yves rocher maskeyi hiiiiç beğenmemiştim. Yüzüme sürdüğüm anda, o mentol kokusu öksürtüyordu bi de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim, enteresan :) Soyarken cildimde ki ölü hücreleri de çok güzel temizliyordu, görüyordum parçaları maskede.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)