2 Mayıs 2015 Cumartesi

Bitenler #56

Colgate Total; Uzun zamandır kullanıyorum, en sevdiğim diş macunu. Diş hassasiyeti konusunda çok iyi buluyorum. Nane ferahlığı da güzel. 
Sensodyn True White; Beyazlatma iddiası olan diş macunlarına pek inanmıyorum ama Sensodyn'i de diş eti çekilmeleri konusunda başarılı buluyorum. Sürekli kullanmıyorum ama arada bu markanın diş macunlarını alıyorum mutlaka. 
Aquas Pedicure; Yazısı burada
Nivea Expert Lift; Stoklarımda buldum ama annem kullandı. İndirim döneminde alıp atmışım kenara :) Nemlendirmesi iyiymiş ama toparlama veya kırışıklıklar ile etkisini pek gözlemleyemedik. 
Shiseido Göz Maskesi; Yazısı burada
Yves Rocher Pure System Tonik; Yazısı burada
Oriflame You Dazzle El Kremi; Nemlendirmesi orta idi ama kokusu bana çok ağır geldi.
Soft Yosun Sabunu; Yazısı burada
Benri Pamuk; En bi sevdiğim :) 
Nuxe Body; İçinde 1 kullanımlık olduğu için pek bir şey anlamadım :) 
Benri Aseton; Kaçıncıyı bitirdim bilmiyorum. En sevdiğim aseton.
Skin 79 Sue Hydrating Gel; Yazısı burada
Charme 3lü Far Paleti; Çok uzun zamaandır benimleydi, çöpe gitti.
Dirty Works Body Butter; Yazılarını yazacağım yakında ama kullanmadan çöpe gitti maalesef. Kokuları değişmişti :(
Body Natur Intime Gel; Fena değildi. Herhangi bir problem yaşamadım kullanırken.

8 yorum:

  1. Bravo cok sey bitirmisin, yenilere yer acilmis :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım, alımı da azalttım bu ara evde boş yer açıyorum artık :)

      Sil
  2. 56 tane bitenler yazın var ve devamı gelecek ya helal olsun sana Sevda!! ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzu bi de geçmişte numara vermediklerim vardı ahahah, teşekkürler canım :)

      Sil
  3. gitsin eskiler gelsin yeniler :) dirty works body butterlar maalesef öyle benimkiler de kullanmadan çöpe gitti :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Dirty Worksler beni şaşırttı ama :(

      Sil
  4. Anneler günü indirim alışverişlerine yer açmışsın.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek bir şey alasım yok desem :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)