18 Mayıs 2015 Pazartesi

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #57

Yeniden Kızkulesi fotoğrafları... 


Deniz trafiği


Ben aşağıdan bu gökdelenlere bakarken başım dönüyor, en üst katlarda oturanlar / çalışanlar nasıl aşağı bakıyorlar yahu? Yine de en üst katların birinden 1 kere bakmak isterdim :)

Cevahir'de bulunan bir restaurantta döner yedim yemez olaydım, beğenmedim :(

Lahmacun :) Eskiden evde tadilat, boya, badana v.s. gibi bir iş olup annemin yemek yapamaması durumunda lahmacun yerdik genellikle. Severim.

İskenderi de severim :)

Yemeklerin üzerine diet kola iyi gider :) Pembe ambalajı çok güzel ama

Carousel'de bir restaurantta yemek yedik teyzelerim, annem ve kuzenimle. Hala pişmanız :( Beğenmedik.

8 yorum:

  1. kız kulesi fotoğrafına bayıldım.
    En güzeli kız kulesinin karşısında simit çay herhalde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet, çay-simit iyi gidiyor :) Teşekkürler

      Sil
  2. kadıköy manzaralarını çok seviyorum senin :-))

    YanıtlaSil
  3. şu pembe kolayı bir ben bulamadım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Migros'ta bulmuştum ben ama sonra mahalle marketlerinde bile karşıma çıktı :)

      Sil
  4. Yine pek güzel yerler gezmiş,pek güzel tatlara bakmışsın canım.Keyfin bol olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım. Bir gün birlikte de keyfimiz bol olur inşallah :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)