1 Mayıs 2015 Cuma

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #50

Benim Gözümden / Son Zamanlarda serisi 50. sayısına ulaşmış. Paylaşmaktan çok keyif alıyorum bu seriyi, umarım siz de okumaktan keyif alıyorsunuzdur :)
Kendini sonbahar sanan bir ilkbahar gününde Kadıköy'deyiz. Kadıköy'e gelirken ve giderken Haydarpaşa'ya selam verilmeden geçilmez.


Kadıköy'ün martıları


Moda tramvayı. Bu fotoğrafı çektiğim günün ertesi günü bir toplantı için Kadıköy'deydim yine ve tramvaya bindim ilk defa. Çok nostaljik ve keyifli :)

Kırmızı tramvay :)


Artık demir alma vakti geldi ise limandan....

Martılar vapurların yol arkadaşıdır

Deniz trafiği yoğun

2 yorum:

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)