16 Nisan 2015 Perşembe

Soft Yosun Sabunu

Soft sabunu nereden aldığımı hatırlamıyorum. (Hediye gelmiş de olabilir.) Zayıflama ve anti selülit vaadi olan yosun özlü bir sabun. Vücuttaki yağı parçalayarak zayıflamayı sağlıyormuş. Vaatleri bu kadar değil, gözenekleri temizleyip, cildi kirden arındırdığı, aknelere iyi geldiği de var. Ayrıca karın bölgesine uygulandığında kabızlığı giderip yine yağ yakımını sağlıyormuş.
Kullanırken 5-10 dakika cilde masaj yaparak uygulanması gerekiyormuş. Ben açıkçası bu sabunu vaatlerini bilmeden kullanmaya başladım. Yani amacım selülit ya da zayıflama amaçlı kullanmak değildi. Çok belirgin, çok güzel diyebileceğim bir kokusu yok. Belli belirsiz doğal sabun kokusu vardı. Kullandığım süreçte cildimi kurutmadı, herhangi bir iritasyona sebep olmadı. Ayrıca iyi temizlediğini de söyleyebilirim.  
Sabunu kullandığım sürede yaşadığım bir rahatsızlık neticesinde zaten kilo verdiğim için sabunun bu yönde bir etkisi var mı bilemiyorum. Ama yine bulsam yine alacağım bir sabun, çünkü verdiği temizlik hissini sevdim. İçerisindeki siyah parçalar kuru yosunlar, kullanırken onlar küvete dökülüp kötü bir görünüme sebep oluyor. Bir tek bu açıdan sevmedim. 

2 yorum:

  1. Ay eğer bi yerlerde görürsem kesin alırım ben bundan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı aktarlarda satılıyormuş ama, umarım karşılaşırsınız :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)