3 Nisan 2015 Cuma

Pastel 74 Oje

Pastel 74 bir kaç sene önce yılbaşı döneminde çıkan bir ojeydi. Ben de geçen senelerde almış olmama rağmen ancak deneyebiliyorum.  
Zümrüt yeşili diye tanımlayabileceğimiz koyu bir yeşil. Tek katta bile rengini veren tam acil durum ojelerinden. Tırnaklarımda 2 kat uygulanmış hali var. 
Ben oj sürdükten hemen sonra mutlaka elimi bir şeylere daldırıp ojelerimi bozuyorum kural gibi artık. Ojenin bu görüntüde suçu yok. Kuruması orta. Ayrıca 2 gün bozulmadan kalıyor tırnaklarıma. 
Benim için bu kışın ojesi oldu. Çok severek kullanıyorum, bitirmeden de rahat etmeyeceğim :)

2 yorum:

  1. Demek anca deneyebildin ojeyi, burdan en az 200-300 ojen olduğu sonucunu çıkartırım ama bak ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 200den fazla 300e yakın var kuzum, hem de hiç denemediğim :(

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)