30 Nisan 2015 Perşembe

Inglot 924 Oje

Inglot Türkiye'deyken pek kıymetini bilemediğim markalardan. Bunda biraz da yüksek fiyatlarının da etkisi vardı tabi. Türkiye'den çekildiği zamanlarda yapılan indirimlerle Inglot ürünleri ile tanışmış oldum. Bu markadan ilk kullandığım oje de kırmızının çok güzel bir tonu olan 924 numaralı oje oldu. 
Bu arada Inglot ojeler Toluen, Formaldehit, Dibutil Ftalat ve Kafur gibi tırnak yapısına zararlı maddeler içermiyor.
Fırçasını ve sıvı yapısını beğenmedim bu ojenin. Sürümü hiç kolay olmadı. Inglot ojelerin çok çabuk kuruduğunu duymuştum, fakat bu oje kurumak bilmedi bir türlü.
Rengini çok sevsemde bir kaç kere denedim ve aynı sonucu alınca bir daha kullanmamaya karar verdim bu ojeyi.

2 yorum:

  1. Evet yapı olarak pek güzel bir ojeye benzemiyor haklısın.. Kuruma süresi uzun ojelerden uzak duruyorum bu da onlardan biriymiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi çok güzeldi ama :) ben de uzak duruyorum kuruma süresi uzak olanlardan

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)