13 Nisan 2015 Pazartesi

Golden Rose Matte Satin 202 Oje

Golden Rose Matte Satin serisi yarı mat ojelerden oluşuyor. Mat ojeleri sevmediğim için benim için daha denenebilir bir seri. Sürüldükten sonra yarı mat, yarı metalik parlak bir görünüme kavuşuyor bu oje.
Işığa göre mavi-mor yansımaları olan çok güzel bir rengi var. Yapısı oldukça yoğun, kıvamlı bir oje. Tek katta bile opak, acele durumlarda tek kat sürülebilir.
En kötü yanı çok zor kuruyor. Bozmadan çok nadir kullandım şu ana kadar. 
Mat oje sevenler deneyebilir ama benim için bir Golden Rose Color Expert ojeleri gibi değil :)

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, ben de çok beğendim rengini :)

      Sil
  2. Çok güzel bir renk tonuna sahip, çok sevdim ben :))

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)