12 Nisan 2015 Pazar

Bitenler #55

1 ayda bunlar bitti. Fena değil sanki :)
Avene Cleanance Gel; Çok severek kullandım. Yazısı burada
Sebamed Fresh Deodorant; Yazısı burada
Shiseido Benefiance Göz Maskesi; Yazısı burada
Badem Yağı; Saç, kaş, kirpik ve tırnak için kullanıyorum. Başka bir markadan yenisi alındı bile.
Pastel Dipliner; Severek kullandım ama ya çabuk kurudu ya da içindeki ürün çabuk bitti. Çok daha önce alıp daha sık kullandığım diplinerı hala kullandığım için şaşkınım. Yazısı burada 
Head & Shoulders Şampuan; Kokusu, yumuşatması güzel ama bende biraz seboreik dermatiti azdırıp kaşıntı yapıyor. 2. kullanışım, bu sefer de aynı şey olunca bir daha almam artık.
Isana Duş Jeli; Rossmann'da satılan bu duş jelini uygun fiyatı nedeni ile seviyorum.
Nivea Pure & Natural Makyaj Temizleme Mendili; Severek kullanıyorum, yenisini açtım bile. Yazısı burada
Skin Recipe Cream Oatmeal Gentle Scrub; Tek kullanımlık maskeleri seviyorum ama bu maskeyi pek sevmedim.
Doa Baobab Yağı; Baobab Yağının ne kadar faydalı olduğu ile ilgili internette bir sürü bilgi var. Ara ara annemin cildine saf hali ile uygulasam da çoğunlukla saçım için kullandım. Belirgin bir fark göremedim. Benim için bir argan yağı değildi maalesef. 
Dove Saç Dökülmesine Karşı Saç Kremi; Şampuan, aç bakım yağları v.s. de içeriği daha temiz ürünlere geçsem de şu saç kreminden vazgeçemedim. Son 3-5 yılda kullandığım en iyi saç kremi. Dolaşan saçlarımı çok güzel açıyor, sürer sürmez diyebilirim. İçeriği temiz ve benim saçlarımı açacak bir krem bulamazsam hep kullanacağım gibi gözüküyor.
Estee Lauder Sumptuous Mascara; İlk başta eh işte desem de sonradan sevmiştim. Yazısı burada
Palmers Cocoa Butter Vücut Losyonu; Öyle sevdim ki son damlasına kadar kullandım :) Yazısı burada
The Body Shop Neroli Jasmin EDT; Çok çok çok severek kullandım. Artık bu koku yok, değişik bir versiyonu var. O da güzel gerçi :) Yazısı burada
The Body Shop Lychee Blossom EDT; Bunu da çok seviyordum. Sınırlı üretim ürünlerden. Yazısı burada

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)