29 Nisan 2015 Çarşamba

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #49

Beşiktaş-Üsküdar iskelesi... Erkenden kapanmış, motorla döndük Üsküdar'a

Üsküdar'da ki Mihrimah Sultan Camii

Son dönemlerde biraz rahatsızım, önce üst üste ağır grip geçirdim üstüne kan şekeri, tansiyon düşüklüğü derken bağışıklık sistemim çöktü. İştahsızım ve eskiden yediğim bir çok şeyden zevk almıyorum. Dışarı çıktığımız bir gün canım döner yemek istedi. Uzun zamandır yemiyordum, çok hoşuma gitti. Şimdi her dışarı çıktığımda döner yemek istiyorum. Saray Muhallebicisi'nin döneri de güzelmiş :)
Cevahir AVM'deyiz

Cevahir AVM Pasta Sanatı'ndan ekler almadan geçmeyiz :) Bugün çeşit azdı, fıstıklı, çilekli favorim :)

Benim seçimlerim :)

Sımsıcak simit, beyaz peynir ve çay... Her öğün gider

Bu sefer de Sütiş'de döner yiyoruz. Imm bu da güzel :)

Yine simit yine çay :)

Bugün de sana Kadıköy'den baktık aziz İstanbul :)

4 yorum:

  1. Yine içgeçirerek baktığım fotoğraflarla dolu bir yazı olmuş canım.Simit'e bayılırım ki hele güzel bir manzara ve çay eşliğinde yeneni gibisi yoktur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım, simite bayılırım hele de sıcaksa :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)