6 Mart 2015 Cuma

Minik Alışverişler; Tedi, Cosmo Home, Real

O kadar kullanmadığım, kullanamadığım, sırasının gelmesini beklediğim ürünler birikti ki, son dönemlerde ihtiyaca yönelik alışverişler yapmaya başladım. Yine de bir yere girdiğimde hiçbir şey bulamazsam oje almadan çıkamıyorum maalesef :(
Tedi'den aldığım bir plastik üründe koku sorunu olunca iade ettim, yerine oje aldım. Gabrini ojeleri merak ediyorum ama kimbilir ne zaman denerim artık bunları. 
Note ürünlerini ilk Viaport Cosmo Home'da gördüm, hemen denemek için ojelerini aldım. Bir daha ki sefere rujlarına bakayım. Bir markayı denemeye oje ve rujlardan başladığım doğrudur :)
Real'den ihtiyaç alışverişi.

8 yorum:

  1. ojeleri hemen dene görelim :-)) güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Ben kenara atmalık alıyorum ojeleri, kim bilir ne zaman denerim :(

      Sil
  2. Güle gülekullan. tabi bahar geldi renkler cıvıl cıvıl olmaya başladı. Note'nin sağda kalan rengi sierra red mi? Benim ki bozuk çıkmıştı. Bende genelde oje,ruj ve kalemlerinden başlarım. note deneyimim hiç hoş başlamadı =(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Ya alıp hemen kenara kaldırdım ismini bilmiyorum ama ben geçenlerde bir siyah rengini sürdüm ve çok sevdim Note'un. Senin ki şanssızlık olmuş. Umarım ben de yaşamam o sorunu :(

      Sil
  3. Ojelerin rengine bayıldım .Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  4. Canım gülegüle kullan hepsini.Note Türkiye üretimimi? Çok beğendiğim bir ojesi var.merakla bekliyorum buraya gelmesini.elseve şampuanlar benim şimdiye kadar kullandığım tek markadır ki saçlarımı yıkadıktan sonra hiç ekstra bakıma ihtiyac duymuyorum.Ama ne zamandır almıyorum sebep stoklar:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Note Türkiye üretimi ama Türk markası değil sanırım. Ojeleri çok popüler ve genelde kullananlar memnun. Ben de stoklar yüzünden almıyordum da indirim yakalayınca aldım işte :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)