18 Mart 2015 Çarşamba

Flormar Beauty Toys BT07 Troll Oje

Flormar'ın yakın zamanda çıkan koleksiyonlarından biri olan Beauty Toys'un Troll isimli rengini görür görmez çok sevdim ama tırnaklarımda bu kadar seveceğimi tahmin etmemiştim. Çok tatlı bir somon rengi, bu renk son yıllarda favorim zaten. Yazı anımsatan bir renk olmasına rağmen ben yazın alıp kışın sürenlerdenim bu canlı renkleri.
Yapısını çok ince değil ama mutlaka 2. katı istiyor. Gerçi acelem olduğu durumlarda tek kat uyguladım, çok kötü görünmedi gözüme. Uygulaması çok kolay, dalgalanma v.s. yapmıyor, pürüzsüz sürülüyor. 
Kuruması orta. Sim ışıltı v.s. içermediği için de hem sürmesi hem de temizlemesi çok kolay. 
Serinin genel olarak baktığımda renkleri çok güzel, bu seriden 2 oje daha almıştım, onları denemek için de sabısızlanıyorum :)

4 yorum:

  1. Çok tatlı bir renk,tam yazlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de yazlık ama ben kışın kullandım :) Renk çok güzel, sıcak bir ton

      Sil
  2. Rengi çok yakışmış, yaz için harika olacaktır. Oje almama konusunda kendi kendime söz vermemiş olsaydım hemen alırdım bunu! :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim :) Benim de var o sözüm ama tutamıyorum ya :(

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)