1 Mart 2015 Pazar

Essence Miami Roller Miami Heat 04 Oje

Essence'in koleksiyon ojelerinden biri olan Miami Roller 04'ü ben koleksiyon bitiminden sonra Gratis'te görüp almıştım. Essence ojeleri zaten seviyorum bir de turuncu olunca dayanamamıştım. 
Bu oje diğer Essence ojelere göre daha ince yapılı. Bu yapısı nedeni ile de kalın fırça ile uygulaması zor oldu ve normalde pek taşırarak oje sürmesem de bu oje sürekli taştı. Sıvı kıvam kalın fırça ile uygularken kontrolden çıkıyor maalesef.
Kuruması diğer Essence ojeler gibi. Ama dayanıklı değil, çabuk çıkıyor tırnaktan.
Rengini sevsem de sıvı kıvamı nedeni ile pek sevmediğim bir oje oldu maalesef.

4 yorum:

  1. Renk çok güzelmiş canım.Kıvamı da güzel olsaydı bahar ve yaz ayları için iyi bir seçenek olabilirdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sıvı bir kıvamı vardı canım, bir daha sürülmeyecekler çantasında şimdi kendisi :)

      Sil
  2. essence ojelerin renkleri cok hos oluyor, ama bende bir türlü dogrudürüst tirnagima süremiyorum, yapilari ya cok koyu oluyor yada fircalari ince :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, Essence'in fırçalarını ben çok severim, hiç ince fırçası denk gelmedi bana hep kalın fırça. Koleksiyon ojelerin yapıları ince ama standart ojelerinin yapısı koyu fakat ben seviyorum o koyu kıvamı. Tercih meselesi tabi :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)