25 Mart 2015 Çarşamba

Essence Long Lasting Siyah Göz Kalemi

Gratis'in yaptığı indirimlerin birinde almıştım bu göz kalemini. Şu andaki satış fiyatı 5,5 TL. Aynı anda o aralar yeni çıkmış, çok büyük vaatleri olan ve daha pahalı başka bir göz kalemini daha almıştım. İkisini aynı anlarda denemeye başladım ve diyebilirim ki o göz kaleminden eksiği yok, fazlası var. Sonda söyleyeceğimi başta söyleyeyim, çok beğendim bu kalemi :)
Simsiyah diyemem, parlak da değil ama siyahlığı güzel. Asansörlü kalem, keşke arka tarafta bir de süngeri olsaydı. Kolay sürülen, sürer sürmez üstünden defalarca geçmeye gerek kalmadan rengini veren, yumuşak yapılı bir kalem. Sürdükten sonra hemen sabitleniyor ve uzun süre bozulmadan, akmadan kalıyor. 
Bu kalemlerin 8 rengi var, bir kaç rengi de çok aklımda kaldı. İlk fırsatta mor, turkuaz, kahve renkleri alınacaklar listemde. 

12 yorum:

  1. Goz&kalemi ariyordum guzel oldu benim icin..:)) birde woteeprof goz kalemi onerin var mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Waterproof hiç kullanmadım maalesef önerim yok. Bulursan bana da haber verirsen sevinirim :)

      Sil
  2. Essence in kalemlerini çok beğeniyorum uçları yumuşak ve sürülmesi kolay oluyor cnm Güle güle kullan cnm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk defa denedim canım gerçekten güzelmiş. Teşekkürler :)

      Sil
  3. Essence'in bu kalemi bende de var bir de gümüş rengini kullanıyorum çok memnunum ♥ paylaşım için teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de diğer renklerine bakacağım. Sevgiler :)

      Sil
  4. Bugün bende Essence Long Lasting kalemlerin yeni serisiyle ilk deneyimimi yaşadım.Yapıları gerçekten güzelmiş.Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni serisi mi? Raflarda göremedim henüz, merak ettim. Teşekkürler canım :)

      Sil
  5. Bu siyah kalemi bende çok seviyorum. Ama bir kahverengi var kiiii, bulduğum yerde topluyorum.. İnanılmaz güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya kendime değil de bir arkadaşıma hediye aldım kahve. İlk fırsatta kendime de alayım o zaman :)

      Sil
  6. HARİKA BİR SİYAHLIĞI VAR YA BAYILDIM BENDE ALSAM NE GÜZEL OLUR ... TAKİPÇİNİM BENDE BEKLERİM :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı da uygun. Geleceğim iade-i ziyaret için mutlaka :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)